عباسی: تبریزدشهر فوتبال و زندگی است/ با جشن صعود لیگ را به پایان می رسانیم
عباسی: تبریزدشهر فوتبال و زندگی است/ با جشن صعود لیگ را به پایان می رسانیم

به گزارش سرویس ورزشی تایسیز نیوز، امیرعباسی بازیکن خوش آتیه تیم فوتبال علم وادب تبریز در رابطه با شروع فوتبالش اظهار داشت: فوتبال را از یازده سالگی و در یکی از مدارس فوتبال تهران آغاز کردم. عاشق فوتبال بودم و سعی کردم مراحل را پله پله طی کنم. وی خاطر نشان کرد: فصل قبل را […]

به گزارش سرویس ورزشی تایسیز نیوز، امیرعباسی بازیکن خوش آتیه تیم فوتبال علم وادب تبریز در رابطه با شروع فوتبالش اظهار داشت: فوتبال را از یازده سالگی و در یکی از مدارس فوتبال تهران آغاز کردم. عاشق فوتبال بودم و سعی کردم مراحل را پله پله طی کنم.

وی خاطر نشان کرد: فصل قبل را در اروند خرمشهر شروع کردم و در نیم فصل به کامیاران پیوستم. اول فصل با پیشنهاد علم و ادب مواجه شدم و با شناختی که از کادرفنی داشتم به این تیم پیوستم.
هافبک تیم علم و ادب تبریز افزود: شرایط تیم خوب است،کادرفنی و بازیکنان سخت در تلاشیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم، ما به کمتر از صعود راضی نیستیم و در تلاشیم تا بهترین باشیم.
امیر عباسی با اشاره به زیبایی های شهر تبریز، اظهارداشت: تبریز بعنوان یکی از کلانشهر های کشور شهر بسیار خوبی برای زندگی کردن است، همچنین شهر خوبی برای فوتبال بازی کردن ، تبریز می تواند سکوی پرتابی برای فوتبالیست های ناشناخته باشد.

وی در صحبت های پایانی خاطر نشان کرد:از کادر فنی و هم تیمی هایم تشکر می کنم زیرا همه جوره پشت هم هستیم . ما هم قسیم شدیم تا فصل را با جشن صعود به چایان برسانیم.
لازم بذکر است تیم علم و ادب تبریز با ۲۹ امتیاز از ۱۷ بازی در رده دوم جدول گروه الف لیگ دو فوتبال کشور قرار دارد.