عبور از سد ژاپن برای تیم ملی سخت نیست
عبور از سد ژاپن برای تیم ملی سخت نیست

عبور از سد ژاپن برای تیم ملی سخت نیست تتایسیز نیوز – لژیونر فوتبال با اشاره به صعود تیم ملی به مرحله یک چهارم جام ملت های آسیا و تقابل با ژاپن در این مرحله گفت: عبور از سد این تیم برای تیم ملی سخت نیست. علی مبارکی روز جمعه اظهار کرد: تیم ملی در […]

عبور از سد ژاپن برای تیم ملی سخت نیست

تتایسیز نیوز – لژیونر فوتبال با اشاره به صعود تیم ملی به مرحله یک چهارم جام ملت های آسیا و تقابل با ژاپن در این مرحله گفت: عبور از سد این تیم برای تیم ملی سخت نیست.

علی مبارکی روز جمعه اظهار کرد: تیم ملی در هیچ دوره ای به این اندازه بازیکن ستاره نداشته و یکی از قوی ترین تیم های ملی دوره های مختلف است.
وی ادامه داد: اگر بازیکنان تمرکز کافی داشته باشند و اشتباهات فردی را کاهش دهند به طور یقین ایران یکی از چهار تیم مرحله نیمه نهایی خواهد بود.
مبارکی با اشاره به بازی تیم ملی مقابل سوریه گفت: سخت بودن این بازی قابل پیش بینی بود و سوریه با هرچه در توان داشت در این بازی در میدان بود.
وی اضافه کرد: در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم و مالکیت توپ در اختیار تیم ملی بود.

بازیکن سابق تراکتور گفت: می توانستیم گل های زیادی به سوریه بزنیم اما کم دقتی در زدن ضربات آخر این فرصت را از تیم ملی گرفت.
وی افزود: درست است سوریه بیش از نیم قرن برابر تیم ایران بُرد نداشته اما سبک بازی اش همیشه فوتبال ایران را به چالش کشانده است.
مبارکی گفت: تساوی بازی و اخراج طارمی، تیم ملی را دچار افت روحی کرد اما بازیکنان با مدیریت بازی و گل نخوردن، بازی را ضربات پنالتی کشاندند و با استفاده از تجربه خود و مهارت بیرانوند، موفق به شکست سوریه در این مرحله شدند.

وی با بیان اینکه ژاپن برخلاف سوریه، حریفی شناخته شده ای است، گفت: باید با ارایه بازی منطقی و شکست این تیم، تا قهرمانی پیش برویم.

مبارکی افزود: این دوره از بازی ها بهترین فرصت برای کسب جام قهرمانی است و امیدوارم در پایان بازی ها جشن قهرمانی بگیریم.
بازیکن سابق تیم امید تراکتور در مورد این تیم نیز گفت: از وقتی که خمز هدایت تیم تراکتور را برعهده گرفته شاهد تحول تاکتیکی در این تیم هستیم و سرخپوشان تبریزی موقعیت خوبی برای رسیدن به صدر جدول را دارد.
علی مبارکی سابقه بازی در تیم های امید سپاهان و تراکتور، ملوان انزلی، خزر لنکران جمهوری آذربایجان و تیم ب اسپورتینگ لیسبون را دارد.