عذرخواهی آقایی از هواداران تراکتور
عذرخواهی آقایی از هواداران تراکتور

عذرخواهی آقایی از هواداران تراکتور سعید آقایی بازیکن جدید و بومی تیم فوتبال تراکتور در صفحه مجازی خود از هواداران این تیم به دلیل بروز اتفاقات سال گذشته در ورزشگاه یادگار امام تبریز، عذرخواهی کرد. به گزارش تایسیز نیوز، این بازیکن که جزو خریدهای تابستانی تیم تراکتور برای فصل آینده لیگ برتر به شمار می […]

عذرخواهی آقایی از هواداران تراکتور

عذرخواهی آقایی از هواداران تراکتور

سعید آقایی بازیکن جدید و بومی تیم فوتبال تراکتور در صفحه مجازی خود از هواداران این تیم به دلیل بروز اتفاقات سال گذشته در ورزشگاه یادگار امام تبریز، عذرخواهی کرد.

به گزارش تایسیز نیوز، این بازیکن که جزو خریدهای تابستانی تیم تراکتور برای فصل آینده لیگ برتر به شمار می رود، پس از انتشار خبر پیوستن اش به تیم تبریزی با انتقادات شدید تعدادی از هواداران مواجه شد که این امر سبب واکنش آقایی گردید و وی از هواداران برای حوادث بازی ۲ فصل قبل با تیم پرسپولیس معذرت خواهی کرد.

وی در صفحه شخصی خود نوشت: دست در دست هم قوی‌تر باشیم، سال‌ها اینجا تلاش کرده‌ام، برای کاری نیمه تمام دوباره بازگشته‌ام تا برای قهرمانی در سال جدید قدم برداریم.

آقایی ادامه داده است: مطلع هستم که حادثه‌ها باعث شده از من ناراحت باشید، هموطنان عزیزم این پسر آذربایجانی را خادم خود بدانید و بابت اتفاقاتی که افتاده عذرخواهی مرا قبول کنید. برای اینکه به همدیگر کمک کنیم از شما مدد می‌خواهم.

در همین حال انتشار تصویری از هواداران تیم تراکتور توسط آقایی، نشان می دهد این بازیکن بومی تلاش دارد تا برای فصل آینده به دور از هر گونه حاشیه برای موفقیت تیم شهرش تلاش کند.

عذرخواهی سعید آقایی از سوی هواداران فهیم و نکته سنج تیم تراکتور نیز با استقبال مواجه شده است و به نظر می رسد کدورت های به وجود آمده که بیشتر ساخته و پرداخته رسانه های مخالف تیم تراکتور است، ازبین رفته است.