عرصه اقتصاد کشور نیازمند روحیه جهادی و بسیجی است
عرصه اقتصاد کشور نیازمند روحیه جهادی و بسیجی است

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از ایرنا، سردار عابدین خرم روز شنبه در همایش تجلیل از فرماندهان و مسئولان پیشکسوت بسیج شهرستان عجب شیر افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری به مدیرانی با روحیه بسیجی و جهادی در جامعه نیاز داریم تا از عزت و عظمت نظام اسلامی حفظ و صیانت کنیم. وی گفت: […]

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از ایرنا، سردار عابدین خرم روز شنبه در همایش تجلیل از فرماندهان و مسئولان پیشکسوت بسیج شهرستان عجب شیر افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری به مدیرانی با روحیه بسیجی و جهادی در جامعه نیاز داریم تا از عزت و عظمت نظام اسلامی حفظ و صیانت کنیم.
وی گفت: در حقیقت باید در همه حوزه ‌های مختلف بخصوص عرصه اقتصادی، روحیه بسیجی حاکم باشد، چراکه این امر تداوم بخش و عامل تحقق آرمان های امام راحل و شهدا است.
وی بیان کرد: چنانچه بتوانیم در حوزه اقتصادی با الگوگیری از روحیه بسیجی و جهادی عمل کنیم به طور قطع بسیاری از مشکلات و مسائل اقتصادی رفع شده و کشور به سمت رشد و توسعه حرکت خواهد کرد.
سردار خرم با بیان اینکه خدمات و کارنامه بسیج در همه عرصه ها غیر قابل انکار است اظهار داشت: بسیج بهترین تشکل فکری و اسلامی است که می تواند انقلاب اسلامی را حرکت داده و به اهداف اصلی رسانده و حفظ کند.
فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه بسیج وامدار، بدهکار و متعلق به هیچ قشر خاص، نهاد و جناحی نیست گفت: بسیج پشتیبان ولایت فقیه و متعلق به انقلاب اسلامی بوده ودر همه عرصه ها آماده جانفشانی است.
سردار خرم بسیج را بدنه فعال جامعه و رابط نیروهای نظامی و انتظامی با مردم دانست و تاکید کرد: با ورود بسیج به عرصه دفاع مقدس معادله جنگ تغییر و به نفع انقلاب اسلامی شد.
وی با اشاره به تشکیل گروه های مقاومت در سایر کشورهای اسلامی با تاسی و الگو پذیری از بسیج افزود: گروه های مقاومت با این تفکر توانسته اند بر دشمنان و بویژه داعش فائق آیند که پیروزی های مردم عراق، سوریه، یمن و شکست چند باره رژیم کودک کش صهیونیستی توسط حزب الله لبنان از نمونه نهای بارز آن است.
در این مراسم از پیشکسوتان و فرماندهان بسیجی شهرستان عجب شیر تجلیل شد.
فرمانده سپاه عاشورا: شهید «زنده دل» زنده فکر و آینده بین بود
سردار عابدین خرم در دیدار با خانواده شهید حسن «زنده دل» با تبریک هفته وحدت و هفته بسیج گفت: این شهید بزرگوار آنچنان که باید شناخته نشده و از جمله افراد نادری بود که منطقه را از بحران های ضد انقلاب نجات داد.
وی با بیان اینکه شهید زنده دل، شفاف ساز مسلک و مرام امام خمینی (ره) بود خاطر نشان ساخت: این شهید والامقام نقش بی بدیلی در معرفی انقلاب در بین نیروهای داخلی و جامعه داشت.
فرمانده سپاه عاشورا خدمات شهید زنده دل را قابل تحسین برشمرد و ایشان را یک قهرمان ملی دانست و افزود: شهید زنده دل به همه ما درس ایثار، مقاومت و دفاع از ایران اسلامی داد تا همگان بدانند جوانان غیور این مملکت هرگز دست از آرمان های انقلاب اسلامی نخواهند برداشت.
وی گفت: بدون شک یاد این شهید والامقام در دل ها ماندگار و راهش ادامه خواهد داشت و حضور در جمع و محفل خانواده شهدا ، توفیق الهی است که روحیه خدمت را در دل ها افزایش و باعث اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می شود.
شهید حسن زنده دل پس از ۶۰ ماه حضور در جبهه در آخرین اعزام به جبهه جنوب در عملیات والفجر ۸ شرکت کرد و در ۱۱ اسفند ۱۳۶۴ در منطقه دریاچه نمک در اثر اصابت ترکش از ناحیه پا زخمی شد و به علت نرسیدن نیروی کمکی و خونریزی شدید در ۳۸ سالگی به شهادت رسید، جنازه او بیش از ۱۰ روز در دریاچه نمک باقی ماند و پیکر وی پس از حدود ۴۰ روز به زادگاهش انتقال یافت و در قبرستان شیشوان در عجب شیر به خاک سپرده شد.