عسگری: با یک برد مغرور نمی شویم/ فصل جدید تیم محتشم از امروز آغاز شد
عسگری: با یک برد مغرور نمی شویم/ فصل جدید تیم محتشم از امروز آغاز شد

♦️عسگری: با یک برد مغرور نمی شویم/ فصل جدید تیم محتشم از امروز آغاز شد🔸سرمربی تیم محتشم تبریز گفت: فصل جدیدی برای تیم محتشم از امروز گشوده شد.علی عسگری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: بازی پرفشاری را در گچساران داشتیم و در بازی سخت برنده دیدار ۶ امتیازی شدیم.🔸وی گفت: به خوبی […]

♦️عسگری: با یک برد مغرور نمی شویم/ فصل جدید تیم محتشم از امروز آغاز شد
🔸سرمربی تیم محتشم تبریز گفت: فصل جدیدی برای تیم محتشم از امروز گشوده شد.
علی عسگری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: بازی پرفشاری را در گچساران داشتیم و در بازی سخت برنده دیدار ۶ امتیازی شدیم.
🔸وی گفت: به خوبی از تیم نفت و گاز و تفکر سرمربی اش آشنایی داشتم و توانستیم با یک بازی هدفمند و هوشیارانه به ۳ امتیاز این بازی دست یابیم.
🔸وی افزود: تیم گچساران هم در بحران بودند ولی نه به اندازه ما و بر تمام سختی ها و مشکلات موجود غلبه کرده و در بازی حساسی به برتری دست یافتیم.
🔸عسگری تصریح کرد: فصل را تازه شروع کردیم و به جدول و بازی های گذشته هم کاری نداریم و پیش از بازی همه عوامل تیم و بازیکنان برای موفقیت باشگاه هم قسم شده بودند و امروز توانستیم به هدف از پیش تعیین شده خود دست یابیم.
🔸سرمربی تیم محتشم تبریز در مورد تغییر تاکتیکی تیم و بازی با ۲ مهاجم گفت: در طول این ده هفته که تیم محتشم با یک مهاجم بازی می کرد فشار روی همان بازیکن نوک بوده و بین بازیکنان چنین القا شده بود که باید تمامی فرصت ها را برای وی مهیا کنند و همین سبب شده بود فرصت های گلزنی تیم سوخت شود، اما در یک هفته گذشته روی بزی تهاجمی کار کرده و امروز مزد برتری خود را گرفتیم.
🔸عسگری در مورد تعویض اعرابی هم گفت: اعرابی مصدوم بود، اما آنقدر به تیم تعصب دارد که گفت مصدومیتم برطرف شده و وارد میدان شد و بعد از ۲۰ دقیقه دوباره مصدومیتش تشدید و ناچار شدیم از زمین خارجش کنیم.
🔸وی گفت: با یک برد مغرور نمی شویم و تازه کار ما آغاز شد.