علیرضا مرزبان مربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تراکتور
علیرضا مرزبان مربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تراکتور

🎙 علیرضا مرزبان مربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تراکتور:خوشحالم یک بار دیگر به تبریز آمدم. این بازی سوم ماست و از قدرت تراکتور آگاهی داریم. این تیم لیاقت بالایی دارد و سال‌هاست در رده‌های بالای جدول حضور دارد. امیدواریم بازی زیبایی را شاهد باشیم. 🔸محرم نویدکیا خارج از ایران بازی کرده […]

🎙 علیرضا مرزبان مربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تراکتور:خوشحالم یک بار دیگر به تبریز آمدم. این بازی سوم ماست و از قدرت تراکتور آگاهی داریم. این تیم لیاقت بالایی دارد و سال‌هاست در رده‌های بالای جدول حضور دارد. امیدواریم بازی زیبایی را شاهد باشیم.

🔸محرم نویدکیا خارج از ایران بازی کرده و فوتبال آلمان و اروپا را می‌شناسد. اعتقاد قلبی محرم این نیست که تیمش فقط فوتبال مالکانه بازی کند. نویدکیا استراتژی‌های زیادی برای فوتبال دارد و در حال کار روی همه چیزهایی است که فوتبال روز نیاز دارد.

🔸وقت زیادی نداریم و هر هفته باید کیفیت خوبی داشته باشیم و نوید روزهای خوب بدهیم. ما هر روز باید نتایج خوبی بگیریم و سعی کنیم جزو مدعیان باشیم. برای این بازی محروم نداریم و همه مصدومان برگشته‌اند، ولی شرایط بازی را ندارند.