علی اکبر ثاقبی: لباس تیم ملی را بر تن می کنم
علی اکبر ثاقبی: لباس تیم ملی را بر تن می کنم

آقای گل لیگ برتر فوتبال نونهالان: تلاش می کنیم تا در مسابقات مناطق به لیگ برتر صعود کنیم.علی اکبر ثاقبی آقای گل لیگ برتر  فوتبال فصل ۱۴۰۰_۱۴۰۱ نونهالان کشور در رابطه با خودش اظهارداشت: از پنج سالگی فوتبال بازی میکنم اما وقتی هفت ساله بودم به صورت حرفه ای فوتبال را در آکادمی جهانبخش شروع […]

آقای گل لیگ برتر فوتبال نونهالان: تلاش می کنیم تا در مسابقات مناطق به لیگ برتر صعود کنیم.
علی اکبر ثاقبی آقای گل لیگ برتر  فوتبال فصل ۱۴۰۰_۱۴۰۱ نونهالان کشور در رابطه با خودش اظهارداشت: از پنج سالگی فوتبال بازی میکنم اما وقتی هفت ساله بودم به صورت حرفه ای فوتبال را در آکادمی جهانبخش شروع کردم , بعد از سه سال با حضور در آکادمی دوستی مهر در لیگ آسیا ویژن بازی کردم.

وی افزود : توانستیم در تورنمنت کمری کاپ آنتالیا ترکیه مقام نایب قهرمانی را بدست آوریم.

ثاقبی خاطر نشان کرد: بعد از آن , به تیم نونهالان دبیری پیوستم و توانستم در لیگ ۱۴۰۰_۱۴۰۱ با سیزده گل آقای  آن مسابقات باشم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر  هم در خدمت تیم تراکتور تبریز هستم و تلاش میکنم بتوانم برای تیم مثل همیشه مفید باشم.

ثاقبی در رابطه با آینده فوتبال خودش اظهارداشت: برای آینده فوتبالی خودم برنامه و اهداف خاصی دارم که مهمترین آن پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال ایران و  بزرگسالان تراکتور تبریز هست.

بازیکن جوان و آینده دار فوتبال ایران در رابطه ملی پوش شدن خودش گفت: قطعا هر کس آرزوی پوشیدن پیراهن  تیم ملی  کشورش را دارد, من نیز در تلاش هستم تا در آینده ای نزدیک بتوانم به این مهم دست پیدا کنم.

علی اکبر ثاقبی در رابطه با مسابقات مناطق نونهالان کشور اظهارداشت: با حمایت باشگاه و تدابیر کادرفنی قطعا به لیگ برتر صعود خواهیم کرد.

علی اکبر ثاقبی در پایان گفت:از زحمات پدر و مادرم و دایی احمد عزیزم سپاس گزارم امیدوارم بتوانم محبتهایشان را جبران کنم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : سایت تایسیز نیوز