علی جهانگیری، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری شد
علی جهانگیری، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری شد

استاندار آذربایجان شرقی طی حکمی “علی جهانگیری” را به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری منصوب کرد. به گزارش تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس، علی جهانگیری متولد سال ۱۳۴۶ در هشترود، دارای مدرک کارشناسی ارشد اقتصاد است و از جمله عناوین اجرایی وی می‌توان به رییس گروه امور اقتصادی […]

استاندار آذربایجان شرقی طی حکمی “علی جهانگیری” را به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری منصوب کرد.

به گزارش تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس، علی جهانگیری متولد سال ۱۳۴۶ در هشترود، دارای مدرک کارشناسی ارشد اقتصاد است و از جمله عناوین اجرایی وی می‌توان به رییس گروه امور اقتصادی استانداری، رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری و دبیر ستاد حمایت از سرمایه‌گذاری استان، معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد ارس، مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان‌شرقی و دبیر ۴ دوره جشنواره و نمایشگاه فناوری‌های نو و پیشرفته تبریز اشاره کرد.

وی هم‌اکنون مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی و نماینده استاندار آذربایجان‌شرقی در حوزه فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان است.

جهانگیری سابقه تدریس در مراکز آموزشی مختلف استان و اجرای طرح‌های پژوهشی در زمینه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری را در کارنامه خود به همراه دارد.