عملکرد آخوندی در وزارت راه درخشان بود/ بیمه حادثه‌دیدگان قطار تبریز_مشهد حل شد!
عملکرد آخوندی در وزارت راه درخشان بود/ بیمه حادثه‌دیدگان قطار تبریز_مشهد حل شد!

به گزارش تاییسیز اذربایجان به نقل از آناج، معصومه آقاپور در خصوص حواشی پیش آمده پیرامون استعفای وزیر راه و شهرسازی، ابراز داشت:  بنده هنوز متن استعفای ایشان را نخوانده‌‌‌‌ام اما آنچه در طول مدت این ۲۸ ماه از نحوه مدیریت و رسیدگی جناب آخوندی دیده‌ام بسیار مطلوب و خوب است. وی ادامه داد: تکمیل بزرگراه […]

به گزارش تاییسیز اذربایجان به نقل از آناج، معصومه آقاپور در خصوص حواشی پیش آمده پیرامون استعفای وزیر راه و شهرسازی، ابراز داشت:  بنده هنوز متن استعفای ایشان را نخوانده‌‌‌‌ام اما آنچه در طول مدت این ۲۸ ماه از نحوه مدیریت و رسیدگی جناب آخوندی دیده‌ام بسیار مطلوب و خوب است.

وی ادامه داد: تکمیل بزرگراه تبریز-مرند-بازرگان و انجام بسیاری از پروژه‌های عمرانی دیگر، کارنامه درخشانی را از وزیر راه برجای گذاشته و در این مدت، بنده همواره شاهد این موضوع بوده‌ام که آقای آخوندی توجه ویژه‌ای را به منطقه آذربایجان داشت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پاسخ به این سوال که پیگیری سانحه قطار تبریز-مشهد با رفتن آخوندی چه خواهد شد، گفت: اولا پیگیری‌هایی در آن زمان انجام شد نتایجی را به‌همراه داشت و دوما بیمه حادثه‌دیدگان هم حل شد.

وی خاطرنشان ساخت: بنده آن زمان هم در سانحه قطار خیلی متاثر شدم و داغ حقیقتا حادثه قطار تبریز-مشهد و جانباختگانش سال‌ها بر دل خواهد ماند اما در کنار این موضوع بیاییم و آمار تلفات سوانح رانندگی در کشور و استان را مشاهده کنیم و با هم فکری یکدیگر فکری به این مشکل نماییم.

نماینده مردم شبستر در خصوص دلیل استعفای عباس آخوندی، تصریح کرد: صلاح مملکت خویش را خسروان دانند، جناب آخوندی تصمیم گرفته است که دیگر در کابینه نباشد و این نظر شخصی ایشان است و بنده نمی‌توانم در این خصوص ورود کنم.

آقاپور در بخش دیگری از سخنانش، با اشاره به وظایف نماینده مجلس تاکید داشت: نظر شخصی من این است که یک نماینده مجلس نباید در امورات داخلی دولت ورود کند و وظیفه یک نماینده نظارت بر نحوه عملکرد دولتمردان است، اینکه آقای جهانگیری چنین اظهاراتی را انجام داده در چارچوب وظایف نماینده نیست و امری داخل دولت است.

وی افزود: مگر اعضای هیئت دولت در خصوص نحوه تعامل نمایندگان مجلس با یکدیگر ورود می‌کنند که نمایندگان در نحوه تعاملات دولتمردان ورود کنند؟