عملکرد قابل تقدیر بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی در اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی
عملکرد قابل تقدیر بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی در اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی ،  مجید خدابخش در دیدار با مدیر عامل بانک توسعه تعاون با اشاره به عملکرد بانک های استان در اجرای طرح حمایت از اشتغال پایدار روستایی گفت: عملکرد بانک توسعه تعاون در آذربایجان شرقی نسبت به سایر بانک های مجری […]

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی ،  مجید خدابخش در دیدار با مدیر عامل بانک توسعه تعاون با اشاره به عملکرد بانک های استان در اجرای طرح حمایت از اشتغال پایدار روستایی گفت: عملکرد بانک توسعه تعاون در آذربایجان شرقی نسبت به سایر بانک های مجری این طرح مطلوب است که از این حیث جای تقدیر دارد.
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه آذربایجان شرقی و تبریز ظرفیت فوق العاده ای در حوزه اقتصاد کشور دارد افزود: امسال بیش از دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار صادرات غیر نفتی داشتیم که در شرایط فعلی اقتصاد کشور بسیار ارزشمند است.
خدابخش همچنین با تاکید بر سایر ظرفیت های آذربایجان شرقی نیز گفت: سهم ورزشکاران آذربایجان شرقی در مسابقات آسیایی جاکارتا سه طلا و دو نقره بود که در نوع خود در بین استان های کشور کم نظیر است.
وی با اشاره به برخی محدودیت های ایجاد شده برای واحد های استانی بانک ها اظهار داشت: متاسفانه بانک ها در استان ها با محدودیت های داعتباری مواجه هستند که هیچ توجیحی برای این محدودیت ها وجود ندارد، چه معنا دارد که بانک های استانی بیش از هفت میلیارد تومان تسهیلات را مجوز تصویب ندارند و حتما باید موضوع در تهران بررسی شود مگر در واقع چه اتفاقی در پایتخت می افتد که از توان کارشناسان و کارکنان بانک ها در استان ها خارج است.
استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: در شرایطی که اقتصاد کشور با مشکلاتی مواجه است ضرورت دارد تا بروکراسی های اداری را کاهش دهیم و زمینه حمایت از فعالان اقتصادی را در بخش های مختلف فراهم نماییم.
وی مجموع سهم استان در طرح اشتغال پایدار روستایی را ۳۴۳ میلیارد تومان خواند و افزود: بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی در تصویب و تخصیص طرح های مربوط به اشتغال پایدار روستایی عملکرد قابل قبولی داشته است که امیدواریم در مهلت باقی مانده دتا پایان شهریور ماه میزان پرداختی ها هم افزایش یابد.
این گزارش حاکی است، مدیر عامل بانک توسعه تعاون و هیات همراه عصر امروز در عمارت تاریخی استانداری آذربایجان شرقی با استاندار دیدار و گفت و گو کردند.