عینالی تبریز در میزبانی سرخ پوشان؛ قرمز پوشید
عینالی تبریز در میزبانی سرخ پوشان؛ قرمز پوشید

عینالی تبریز در میزبانی سرخ پوشان؛ قرمز پوشید اعضای خانواده بزرگ هلال احمر در آغاز هفته صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر به یاد شهید حمید الداغی به کوه عون بن علی صعود کردند. به گزارش تایسیز نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی؛ در آستانه‌ی آغاز روز جهانی صلیب […]

عینالی تبریز در میزبانی سرخ پوشان؛ قرمز پوشید

اعضای خانواده بزرگ هلال احمر در آغاز هفته صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر به یاد شهید حمید الداغی به کوه عون بن علی صعود کردند.

به گزارش تایسیز نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی؛ در آستانه‌ی آغاز روز جهانی صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر ۵۰۰ نفر از جوانان، امدادگران، نجاتگران، داوطلبان و پرسنل خانواده بزرگ هلال احمر استان آذربایجان شرقی جهت گرامیداشت این هفته و توان افزایی به کوه عون بن علی صعود کردند.دکتر حمید منجم مدیرعامل استان آذربایجان‌شرقی در کنار مزار شهدای گمنام این کوه گفت: به پاسداشت غیرت و شجاعت شهید الداغی و فرارسیدن هفته هلال احمر در این جا جمع شده ایم.
منجم ادامه داد: بمناسبت صد و یکمین سالروز آغاز این نهضت بزرگ داوطلبی با افتخار دستاوردهای بسیار مهمی‌برای جمعیت استان‌مان کسب کرده ایم و امیدواریم روز بروز شاهد رشد و بالندگی و حول حالنا الی احسن الحال برای آینده جمعیت باشیم.
گفتنی ست در این همایش کوهپیمایی حدود ۵۰۰ نفر از اعضای هلال احمر حضور داشتند و پس از صعود و صرف صبحانه در قله این کوه؛ با غبارروبی و عطرافشانی مزار شهداء با آرمان‌های مقدس شهدا تجدید پیمان کردند و یاد رشادت، شجاعت و غیرت شهید حمید الداغی را گرامی داشتند.