غنی زاده:ناوگان اتوبوسرانی با استفاده از نانو ذرات کانتوم ضد عفونی می شوند
غنی زاده:ناوگان اتوبوسرانی با استفاده از نانو ذرات کانتوم ضد عفونی می شوند

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ناوگان اتوبوسرانی با استفاده از  نانو ذرات کوانتوم ضد عفونی می شوند غنی زاده مدیر عامل این شرکت با اعلام این مطلب افزود: باتوجه به شیوع بالای ویروس کرونا در روزهای اخیر اهتمام ویژه و مستمری جهت ضدعفونی ناوگان اتوبوسرانی تبریز در حال انجام است. و در […]

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه

ناوگان اتوبوسرانی با استفاده از  نانو ذرات کوانتوم ضد عفونی می شوند

غنی زاده مدیر عامل این شرکت با اعلام این مطلب افزود: باتوجه به شیوع بالای ویروس کرونا در روزهای اخیر اهتمام ویژه و مستمری جهت ضدعفونی ناوگان اتوبوسرانی تبریز در حال انجام است. و در همین راستا استفاده از دستگاه ضدعفونی کننده نانو ذرات کوانتوم جهت ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی با همکاری سازمان  پارک علم و فناوری استان آغاز شده است.
غنی زاده در ادامه گفت: این دستگاه بر اساس ماده ضد عفونی کننده غیر الکلی و بر پایه نانو ذرات کوانتوم در مدت ۳ دقیقه قادر به ضد عفونی کردن کابین اتوبوس ها است و با استفاده از این روش در مدت زمان کوتاهی کلیه اتوبوسهای ناوگان حمل و نقل عمومی ضد عفونی می گردند.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ارسال روزانه پیامک به رانندگان بخش دولتی و خصوصی برای آگاهی و رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم مسافر گیری به صورت سرپائی  ،نصب تراکتهای الزامی بودن استفاده از ماسک توسط مسافرین در اتوبوسها،ضدعفونی مستمر ایستگاههای اتوبوس،توزیع مستمر ماسک با قیمت مصوب دولتی در باجه های شارژ و فروش کارت بلیط را از جمله اقدامات دیگر اتوبوسرانی در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کوئید ۱۹ اعلام کرد.
غنی زاده در پایان  از شهروندان درخواست نمود جهت حفظ سلامتی خود و همشهریان عزیز هنگام سوار شدن به اتوبوس حتما” از ماسک استفاده و فاصله فیزیکی را نیز رعایت نمایند.