غنی زاده:وقوع سیل در ۱۲ روستای شهرستان اهر
غنی زاده:وقوع سیل در ۱۲ روستای شهرستان اهر

فرماندار خبر داد وقوع سیل در ۱۲ روستای شهرستان اهر فرماندار اهر از وقوع سیل در ۱۲ روستای این شهرستان خبر داد. به گزارش تایسیز نیوز، ابوالفضل غنی‌زاده عصر شنبه، ۳۰ اردیبهشت در جلسه اضطراری شورای مدیریت بحران شهرستان اهر، گفت: به دنبال بارش باران شدید و تگرگ، خسارت قابل‌ توجهی به باغات، اراضی کشاورزی، […]

فرماندار خبر داد

وقوع سیل در ۱۲ روستای شهرستان اهر

وقوع سیل در ۱۲ روستای شهرستان اهر

فرماندار اهر از وقوع سیل در ۱۲ روستای این شهرستان خبر داد.

به گزارش تایسیز نیوز، ابوالفضل غنی‌زاده عصر شنبه، ۳۰ اردیبهشت در جلسه اضطراری شورای مدیریت بحران شهرستان اهر، گفت: به دنبال بارش باران شدید و تگرگ، خسارت قابل‌ توجهی به باغات، اراضی کشاورزی، واحدهای مسکونی، راه‌های ارتباطی و سایر زیرساخت‌های روستاهای این شهرستان وارد شده است.

وی افزود: با اطلاع از وقوع سیل در برخی از روستاهای شهرستان اهر بلافاصله اکیپ‌های ارزیابی متشکل از دستگاه‌های اجرایی به روستاهای درگیر سیل اعزام شدند که گزارشات اولیه حاکی از خسارت سیل به واحدهای مسکونی و دامی، وسایل خانگی و خودروها در برخی روستاهای این شهرستان است که در این راستا به اکیپ‌های ارزیابی تاکید شد تا در روستاهای سیل‌زده شهرستان حضور داشته باشند.

وی گفت: بر اساس گزارش اولیه اکیپ‌های ارزیابی، ۱۲ روستای شهرستان اهر از جمله روستاهای کقالق، نقاره‌کوب، قورشاقلو، کردلر، چولقشلاقی، شیربیت، قلعه‌جیق، ساری‌سولی، شاهوردی قشلاق، شیشه و آغ‌بلاغ و… دچار سیل زدگی شده‌اند.

غنی زاده افزود: نیروهای امدادی و دستگاه‌های خدمات‌رسان در حالت آماده‌باش هستند و در صورت اعلام گزارش نیاز به اسکان اضطراری در روستاهای سیل‌زده، دستگاه‌های عضو شورای مدیریت بحران آماده اسکان روستاییان آسیب‌دیده از سیل در این شهرستان هستند.