فرصت اوج گرفتن مجدد تراکتوری‌ها
فرصت اوج گرفتن مجدد تراکتوری‌ها

تیم تراکتور تا نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال کشور فرصت اوج گرفتن و بالا آمدن در جدول را دارد. به گزارش تایسیزنیوز، با نگاهی به برنامه‌های تیم تراکتور تا نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال کشورمشخص می‌شود این تیم درمقایسه دیدارهای انجام داده، بازی‌های نسبتا راحتی را پیش‌رو دارد. تراکتوری‌ها روز شنبه ۴ آذر […]

تیم تراکتور تا نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال کشور فرصت اوج گرفتن و بالا آمدن در جدول را دارد.

به گزارش تایسیزنیوز، با نگاهی به برنامه‌های تیم تراکتور تا نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال کشورمشخص می‌شود این تیم درمقایسه دیدارهای انجام داده، بازی‌های نسبتا راحتی را پیش‌رو دارد.

تراکتوری‌ها روز شنبه ۴ آذر میزبان تیم فولاد خوزستان هستند که با تیم سال گذشته فولاد فاصله زیادی داشته و تنها ۳ پیروزی کسب کردند.

پنج‌شنبه ۱۶ آذر سرخپوشان تبریز در سیرجان به مصاف گل گهر می‌روند که در دو فصل گذشته تراکتور هر دو بازی خود در سیرجان را واگذار کرده است.

دوشنبه ۲۷ آذرتراکتور میزبان تیم پیکان است. جدال رسول خطیبی با تیم سابقش از حاشیه های این بازی خواهد بود.

تراکتور در هفته چهاردهم ۴ دی در انزلی به مصاف حریف سنتی خود ملوان می‌رود. از لحاظ جدولی این سخت‌ترین بازی باقیمانده تراکتور تا نیم فصل است.

و بالاخره شاگردان خمز در هفته پایانی دور رفت در تبریز میزبان نفت آبادانی است که حریف سرسختی در خانه تراکتور محسوب نمی‌شود. این بازی دوشنبه ۱۱ دی برگزار می‌شود.