فرماندار تبریز: بسیج نقطه قوت نظام و مایه دلگرمی مردم در عرصه های سرنوشت ساز است
فرماندار تبریز: بسیج نقطه قوت نظام و مایه دلگرمی مردم در عرصه های سرنوشت ساز است

به گزارش تایسیز نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری تبریز، مهندس مهدوی در #رزمایشسلامتزیستی که جهت مقابله با بیماری کرونا برگزار گردید، گفت: بسیج همچون تمامی عرصه ها در عرصه سلامت و بهداشت نیز حضور چشمگیر و مؤثری داشته است. وی افزود: تمام دنیا از ریشه کنی سریع بیماری هایی چون فلج اطفال در […]

به گزارش تایسیز نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری تبریز، مهندس مهدوی در #رزمایشسلامتزیستی که جهت مقابله با بیماری کرونا برگزار گردید، گفت: بسیج همچون تمامی عرصه ها در عرصه سلامت و بهداشت نیز حضور چشمگیر و مؤثری داشته است.

وی افزود: تمام دنیا از ریشه کنی سریع بیماری هایی چون فلج اطفال در ایران شگفت زده شدند. همه ما می دانیم موفقیت های اینچنینی مرهون بسیج است.

رییس ستاد مقابله با کرونای شهرستان تبریز بیان داشت: امروز که درگیر کرونا هستیم، نقش بسیج در حوزه آموزش و فرهنگ سازی، پیشگیری، کمک های مؤمنانه و غیره تأثیر قابل توجهی در کنترل کرونا و تبعات آن داشته است و باعث ثمربخش شدن زحمات کادر بهداشت و درمان شده است.

فرماندار تبریز خاطر نشان کرد: امروز قرارگاه های عملیاتی منطقه ای مبارزه با کرونا در مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز با عضویت شهرداری، شبکه بهداشت، بسیج، نیروی انتظامی و اتاق اصناف فعالیت خود را آغاز می کنند و انشالله با حضور بسیجیان در تمامی حوزه ها شامل: پیشگیری، فرهنگ سازی، نظارت، کنترل، اقناع سازی و کمک های مؤمنانه شاهد مدیريت هرچه بهتر ویروس کرونا خواهیم بود.