فرماندهی سپاه عاشورا:سپاه،پاسدار معنویت در جامعه / تراکتورسازی را به مجموعه ی صالح واگذار می کنیم
فرماندهی سپاه عاشورا:سپاه،پاسدار معنویت در جامعه / تراکتورسازی را به مجموعه ی صالح واگذار می کنیم

عابدین خرم فرمانده جدید سپاه عاشورا در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه بمناسبت میلاد با سعادت امام حسین روز پاسدار و سالروز تاسیس سپاه  اظهار داشت:سپاه نهادی نوآور است.که یادگاری ماندگار از امام خمینی (ره) است. که توسط امام خامنه ای اداره می شود. پاسداران فرزندان معنوی امام و مقام معظم رهبری هستند. […]

عابدین خرم فرمانده جدید سپاه عاشورا در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه بمناسبت میلاد با سعادت امام حسین روز پاسدار و سالروز تاسیس سپاه  اظهار داشت:سپاه نهادی نوآور است.که یادگاری ماندگار از امام خمینی (ره) است. که توسط امام خامنه ای اداره می شود. پاسداران فرزندان معنوی امام و مقام معظم رهبری هستند.

سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا خاطر نشان کرد: پاسداران وارسان اسلام ناب محمدی هستند.پاسداران پیروان راستین ولایت مطلقه فقیه هستند.پاسداران پاسدار معنویت در جامعه هستند.اعضای سپاه چه خواهران و چه برادران لبیک به ندای هل من ینصرنی را سرلوحه راه خود قرار داده اند.

وی خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران توانایی مقابله با تهدید های بالقوه را دارد. وظیفه اصلی سپاه حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران است . سیانت از جایگاه ولی فقیه از وظایف اصلی سپاه پاسداران است. سپاه خود را مسئول می داند که از مردم ایران در مقابل تهدیدات دفاع کند و دشمنان را مایوس کند.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: فرماندهی کل قوه مطالبه گری را از سپاه مطالبه می کنند.اعلام می کنیم بقای سپاه با حضور بسیج و ورود مردم به بدنه بسیج است.سپاه و بسیج از قدرمند ترین بازوان نظام به شمار می رود.

وی خاطر نشان کرد: سپاه موجود زنده ای است که از جمهوری اسلامی ایران دفاع می کند.سپاه پیشرفت خود را در استمرار قرار داده است.

سپاه پاسدار مدفع همه ارزش هایی است که نظام جمهوری اسلامی برای آن به پا شده است.سپاه نهادی مردمی است که از بطن مردم بوجود آمده است.سپاه از مردم برای مردم است و از هیچ تلاشی برای دفاع از مردم دریغ نمی کند.

عابدین خرم در رابطه با سپاه در هفته آینده اظهارداشت: تجلیل از پیشکسوتانی که سپاه را تاسیس کرده و پا به پای جانبازان و شهدا زنده نگه داشته اند. تجدید بیعت با آرمان های شهدا جزو برنامه های اصلی ماست. دیدار یا خانواده های شهدا را ادامه خواهیم داد. افتتاح منازلی که در استان کرمنشاه توسط سپاه عاورا ساخته شده است را افتتاح خواهیم کرد.

فرماندهی سپاه عاشورا در رابطه با کارنامه خود گفت: از سال ۶۱ وارد بدنه سپاه شده ام. از روز اول بعنوان یک نیروی عادی و بسیم چی ادامه داده ایم.از فرماندهی دسته و کرهان کار خود را آغاز کرده و پشت سر گذاشته ام.در عملیات های مقدماتی از والفرج مقدماتی تا فتح یک حضور فعال داشته ام.در اکثر عملیات ها حضور داشته ام. بعد از جنگ در مقاومت فعالیت داشته ام.فرماندهی سپاه های سلماس، خوی معاونت هماهنگی سپاه ارومیه را در کارنامه دارم.

عابدین خرم در رابطه نقشه راه سپاه عاشورا اظهار داشت: ماموریت فعلی سپاه مقابله با نفوذ فرهنگی و ایجاد قدرت نرم در مقابل نفوذ دشمنان نظام جمهوری اسلامی هستیم.در تلاش هستیم در تراز سپاه پاسداران عرضه اندام کنیم.آمادگی نظامی خود را به کما برسانیم. برنامه های خاصی در این مورد داریم که از لحاظ دفاعی رزمی به وضعیت مطلوب برسیم.
وی افزود: بالندگی اقشار مختلف بسیج در مجموعه سپاه را در دستور کار خود قرار داده ایم. انتظار های موجود برای بسیج باید برآورده کنیم. مشارکت بسیج در امنیت محلات را با هماهنگی مجموعه نهاد های قضایی و نهاد انتظامی را دوباره ایجاد خواهیم کرد. طرح کنترل آسیب های اجتماعی در قالب طرح کرامت از اولویت های اصلی ما است.

عابدین خرم خاطر نشان کرد:گروه های جهادی بدون هیچ چشم داشتی در کنار مردم زلزله حضور دارند. این خئمات توسط ارگانی نظامی انجام پذیرفته است. در مناطق دور افتاده و کم برخوردار نیازمندهی های بوجود آمده را رفع می کنیم. مجموع این موارد نقشه راه ما خواهد بود.


خرم در رابطه با شهدای شاخص گفت: در طول دوران دفاع مقدس شهید شاخص داریم. هر کس برای فرماندهی که داشت برنامه خاصی را دارد.شهدای محله محور کار خوبی است که در همه محله ها اجرا می شود. ما مدیون همه شهدا هستیم . برای بسیج و سپاه شهدا شاکله اصلی هستند.

فرماده سپاه عاشورا در رابطه با تیم تراکتورسازی گفت:حق مطلب این است که منصفانه قضاوت شود. تراکتورسازی یک تیم مردمی است و همه آذربایجان از این تیم حمایت می کنند. از همه می خواهم از نتایج تراکتورسازی از زمانی که به سپاه واگذار شده را بررسی کنید . تراکتورسازی با سپاه همیشه در فراز بوده است.تیم سپاهان که یک صنعت پشت این باشگاه است امروز در کجا قرار دارد.این فراز و فرود برای تیم های فوتبال یک امر طبیعی است.

وی افزود: تراکتورسازی همیشه در فراز بوده است و مدعی قهرمانی لیگ برتر بوده است. تراکتورسازی با مدیریت سپاه قهرمان جام حذفی شده است.متاسفانه تراکتورسازی در فصل قبل دچار مشکلات مدیریتی شد.وارد جزئیات نشده ام و نمی توانم بگویم اما حقیقت مطلب این است از روزی که فرماندهی سپاه عاشورا را به عهده گرفته ام به دنبال واگذاری تراکتورسازی هستم. تمام تلاش ما این بود تراکتورسازی در لیگ برتر بماند که ماند. با تمام وجود عشق و علاقه داریم تراکتورسازی سیر صعودی داشته باشد.

عابدین خرم افزود: به محض پایان فصل تراکتورسازی به مجموعه قابل اعتماد واگذار خواهد شد. تراکتورسازی باید در حد انتظارات مردم آذربایجان نتیجه بگیرد. با تمام وجود از مجموعه ای که بتواند تراکتورسازی را اداره کند استقبال می کنیم. امیدوارم یک مدیریت خوب تراکتورسازی را تحویل بگیرد.

سرتیپ دوم پاسدار فرماندهی سپاه عاشورا در رابطه با مالکیت شفق در تراکتورسازی گفت: مدرک معتبری بر ادعا وجود ندارد.هر کسی ادعایی دارد باید  ثابت کند.

وی دررابطه با فضای مذهبی شهر افزود: فضای فرهنگی تبریز باید بیشتر از باشد.تبریز مهد فرهنگ تشیع اسلامی است. من به همراه نماینده ولی فقیه و همه ارگان هار فرهنگی تلاش خود را انجام خواهم داد. در شورای فرهنگی استان تلاش خواهیم کرد وضع بهتر شود. انتظار است هرجا مردم وارد شود ، به مطلوب بودن نزدیک می شویم. باید در نیمه شعبان همه  ورود کنند. نهاد های فرهنگی هم نمی توانند از وظلیف خود فرا فکنی بکنند. مردم و ما باید مکمل هم باشیم .

عابدین خرم در رابطه رسانه گفت: هر رسانه ای که برای این کشور حماسه های این ملت قلم بزند حمایت خواهیم کرد.ما رسانه هارا تقسیم نمی کنیم اما رسانه ها وظلیفی دارند هر رسانه ای به وظلیفش عمل کند و برای اعتلای ایران اسلامی و مردم تلاش کند هر مسئولی باید از این رسانه حمایت کنند. البته رسانه های ارزشی ، ارزشمند تر هستند.

عابدین خرم در رابطه با رسیدگی به رزمندگان بسیجی دوران دفاع مقدس گفت: جزو وظایف ماست اما مشکلات مقرراتی وجود دارد در تلاشیم این سیستم های زائد که رزمندگان را اذیت می کند نجات دهیم.هفته ای دو بار در خدمت این عزیزان خواهم بود تا مشکلاتشان را حل کنیم.

وی در رابطه با جریان انحرامی گفت: از نظر ما جریان انحرافی محکوم است و محلی از اعراب ندارد.به فرموده ی مقام معظم رهبری کسانی که  مسئولیت بلند مدتی در کشور داشته است نباید نقش اپوزیسیون را ایجاد کند. نباید برای فرار از عملکرد خود ، زبان دشمنان این نظام باشد. ما آن هارا مکوم می کنیم . اصلا از نظر ما قابل قبول نیست . موضع سپاه کاملا روشن است. ما موضع تبیین شده توسط ولی فقیه را داریم.

وی افزود : به همه ی رده های سپاه عاشورا ابلاغ کردیم تا حق استفاده از کالاهای خارجی با تولید مشابه را ندارند. امیدوارم در راستای تولید ملی تلاش کنیم.از کارخانه هایی که تولید ملی می کنند همه جانبه حمایت خواهیم کرد. به اصناف کم تر توجه کرده ایم.

سردار خرم در رابطه با مسئله حجاب گفت: حجاب برای بانوان ایرانی یک ضرورت دینی است.البته حجاب مراتب خود را دارد.متاسفانه حجمه دشمن به موضوع حجاب بیش از بیش است. دشمن در تبلیغ مبتذل تلاش می کند. ما برای حجاب برتر نیاز به یک نهضت داریم که باید از خانواده ها شروع شود.حجاب موضوع نصونیت بانوان است. هرکس سهل انگاری کند بزرگترین حق جامعه را ضایع کرده است.

انتهای پیام/