فرمانده سپاه عاشورا: شورآفرینی در بحران‌ها جزو افتخارات بسیج است
فرمانده سپاه عاشورا: شورآفرینی در بحران‌ها جزو افتخارات بسیج است

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه سپاه و بسیج همواره در زمان کاستی ها و محرومیت ها میدان داری کرده است، گفت: شور آفرینی و نقش آفرینی در زمان های لازم و بحران ها جزو افتخارات بسیج و سپاه است. سردار اصغر عباسقلی زاده در جمع بانوان شاغل سپاه عاشورا، افزود: باید توجه داشت که […]

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه سپاه و بسیج همواره در زمان کاستی ها و محرومیت ها میدان داری کرده است، گفت: شور آفرینی و نقش آفرینی در زمان های لازم و بحران ها جزو افتخارات بسیج و سپاه است.

سردار اصغر عباسقلی زاده در جمع بانوان شاغل سپاه عاشورا، افزود: باید توجه داشت که تداوم انقلاب اسلامی و تحقق آرمان های بزرگ و بلند امام و شهدا منوط به عملکرد این نهاد انقلابی در خدمت به آحاد مردم است.

وی با اشاره به اینکه بسیح و سپاه خدمت به مردم را جزو وظایف خود می داند، اظهار داشت: هر چند بسیاری از امور که سپاه و بسیج در آن میدان داری می کند از وظایف آنها نیست اما وقتی هر جا مشکلی پیش آید در خدمات به مردم وارد میدان می شود.

عباسقلی زاده اضافه کرد: هر فتنه ای که طی سال های پس از انقلاب اسلامی در کشور روی داده است، سپاه آن را مدیریت و خنثی کرده و با وجود مظلومیت و گمنامی بسیاری از نیروها توانسته تکلیف خود را در این راستا عملی کند چرا که رسالت سپاه و بسیج به وسعت دنیاست.

وی به نقش بانوان در رشد و تعالی مادی و معنوی جامعه و خانواده اشاره و اضافه کرد: بانوان ایران اسلامی با الگو قرار دادن حضرت فاطمه (س) افتخار بزرگی در جهان خلق کردند و افتخار و مسئولیت مهم بانوان نقش مادری و تربیت فرزندان می باشد.

عباسقلی زاده با بیان اینکه امروز بانوان نقش مهمی در ابعاد مختلف جامعه دارند، یادآور شد: کارنامه سال های اخیر نشان می دهد بانوان در هر زمینه ای که ورود کرده اند با همت، تلاش و وقار خود توانسته اند موفقیت های بسیار بزرگی را رقم بزنند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا نیز در این نشست با اشاره به وقایع اخیر کشور و تلاش دشمن برای ضربه زدن به جایگاه بانوان، گفت: بانوان ایرانی در وقایع اخیر بار دیگر بصیرت و دشمن شناسی خود را نشان دادند.

منصوره کیانی با اشاره به اینکه بانوان کشورمان در وقایع اخیر در خط مقدم بودند، افزود: دشمن با دستاویز قرار دادن آزادی آنها تلاش داشت اهداف خود را برای مقابله با نظام عملی کند،اما بانوان با سربلندی از این امتحان بیرون آمدند.

وی به نقش بانوان و تاثیر آنها در رشد جامعه، خانواده و تربیت فرزندان پرداخت و ادامه داد: بانوان شاغل و فعال در جامعه علاوه بر وظایف محوله در امور کاری، رسالت سنگین مادری و همسری نیز دارند و این مهم ترین نقش آفرینی است.

کیانی توجه به امور خانه، همسرداری و تربیت فرزندان را از مولفه های مهم یک زن موفق در کنار فعالیت های اداری برشمرد و یادآور شد: زن موفق زنی است که در امور مربوط به خانواده خود نیز مانند امور اجتماعی اهمیت داده و در آن تاثیرگذار باشد و برای داشتن چنین ویژگی حضرت فاطمه(س)بهترین الگوست.