فرهنگي: اصلاح‌طلبان توان مديريت ندارند
فرهنگي: اصلاح‌طلبان توان مديريت ندارند

به گزارش تایسیز اذربایجان  به نقل از مهر، محمدحسين فرهنگي در گفت و گویی با انتقاد از جابه جايي وزرا و معرفي شريعتمداري براي وزارت کار، اظهار کرد: اين مسئله نشان مي‌دهد اصلاح‌طلبان حلقه‌هاي مديريتي بسيار محدودي دارند، همانطور که در مديريت شهرداري‌ها نيز دچار مشکل هستند. وي ادامه داد: به عنوان مثال در تهران در […]

به گزارش تایسیز اذربایجان  به نقل از مهر، محمدحسين فرهنگي در گفت و گویی با انتقاد از جابه جايي وزرا و معرفي شريعتمداري براي وزارت کار، اظهار کرد: اين مسئله نشان مي‌دهد اصلاح‌طلبان حلقه‌هاي مديريتي بسيار محدودي دارند، همانطور که در مديريت شهرداري‌ها نيز دچار مشکل هستند.

وي ادامه داد: به عنوان مثال در تهران در دو مقطع که اصلاح‌طلبان اکثريت قاطع شوراي شهر را در اختيار داشتند، در انتخاب گزينه‌هاي شهرداري تهران دچار مشکلات فراوان شدند. در دوره اول شوراي شهر چندين شهردار در دوره چهار ساله تغيير کرد و به طور ميانگين هر ۶ الي ۷ ماه يک شهردار عوض شد. در دوره اخير نيز تا امروز دو شهردار تغيير کرده است و احتمالا سومين تغيير نيز در راه است. هيچکدام از گزينه‌هايي که اصلاح‌طلبان براي شهرداري معرفي کرده‌اند، تا به امروز پاسخگوي مديريت شهر تهران نبوده است.

نماينده مردم تبريز در مجلس اظهار داشت: در شهرهاي بزرگ و کلانشهرهاي ديگر نيز که اصلاح‌طلبان اکثريت شوراي شهر را بر عهده دارند، شاهد شرايط مشابهي هستيم.

وي با بيان اينکه در دولت نيز مشکل حلقه بسته مديريتي کاملا محسوس است، تصريح کرد: راي اعتماد نمايندگان به جابه جايي وزرا و احتمال معرفي شريعتمداري براي وزارت کار قابل پيش‌بيني نيست و بستگي به نوع طرح مسئله در صحن مجلس دارد.