فضای مه آلود رخ نمود!
فضای مه آلود رخ نمود!

به گزارش سرویس ورزشی تایسیز نیوز، محمد رضا زنوزی مالک باشگاه فرهنگی ورزشی اقتصادی تراکتور روز گذشته با باشگاه بشیکتاش ترکیه تفاهم نامه امضا کرد.در این تفاهم نامه قرار شد دوتیم بازی تدارکاتی رفت و برگشت برگزار کنند و در آینده نیز قرارداد خواهرخواندگی میان این دوباشگاه منعقد شود.نکته قابل تامل حضور منصورعظیمی و غلامرضا […]

به گزارش سرویس ورزشی تایسیز نیوز، محمد رضا زنوزی مالک باشگاه فرهنگی ورزشی اقتصادی تراکتور روز گذشته با باشگاه بشیکتاش ترکیه تفاهم نامه امضا کرد.
در این تفاهم نامه قرار شد دوتیم بازی تدارکاتی رفت و برگشت برگزار کنند و در آینده نیز قرارداد خواهرخواندگی میان این دوباشگاه منعقد شود.
نکته قابل تامل حضور منصورعظیمی و غلامرضا صادقیان در کنار زنوزی بود.عظیمی دو فصل مسئول نقل و انتقالات تیم بود که اول فصل از تراکتور جداشد!. غلامرضا صادقیان نیز فصل گذشته مدیرعامل تراکتور بود که در میانه های فصل با زنوزی به اختلاف خورد و استعفا داد.هر دو این نفرات به صورت رسمی هیچ سمتی در باشگاه تراکتور ندارند.این دو نفر در شرایطی در کنار زنوزی عکس یادگاری گرفتند که نه مدیر عامل و نه معاونت ورزشی باشگاه تراکتور در این مراسم حضور نداشتند.



محمد علیپور مدیرعامل سابق تراکتور در بخشی از متن استعفای خود عنوان کرده بود:
” تلاش کردیم که شبانه روز برای باشگاه عزیزمان مفید باشیم.مالک باشگاه (با ما) همراه بودند اما گاهی شرایط جوری که به نظر می آید نیست و بنده کارکردن در فضایی مه آلودرا نه برای خود و نه برای دیگران نمی پسندم”
علی پور همچنین در پیام ویدئویی تلویحاً به هواداران تراکتور، بازگشت افرادی را که قبلاً در باشگاه مسئولیت داشتند اعلام کرد.
حال با کنار هم گذاشت این پازل مشخص می شود بازگشت منصور عظیمی و غلامرضا صادقیان را می توان یکی از دلایل جدایی محمد علیپور که محبوبیت غیر قابل تصوری در مدت کم از آن خود کرده بود،از تراکتور بشمار آورد.
این شما و این تراکتورِ زنوزی و دوستان!