فعال سیاسی: نگذارید بقیه برای شما تصمیم بگیرند
فعال سیاسی: نگذارید بقیه برای شما تصمیم بگیرند

فعال سیاسی: نگذارید بقیه برای شما تصمیم بگیرند به گزارش تایسیز نیوز – دبیر جبهه «همنا» در مراغه با دعوت از مردم حوزه انتخابیه برای حضور گسترده در پای صندوق رای، بیان کرد: وقتی در پای صندوق رای حاضر نشوید، اجازه می‌دهید تا دیگران به جای شما تصمیم بگیرند.  «حجت‌الاسلام شاهین محمدولی‌پور اقدم» روز پنج‌شنبه […]

فعال سیاسی: نگذارید بقیه برای شما تصمیم بگیرند

به گزارش تایسیز نیوز – دبیر جبهه «همنا» در مراغه با دعوت از مردم حوزه انتخابیه برای حضور گسترده در پای صندوق رای، بیان کرد: وقتی در پای صندوق رای حاضر نشوید، اجازه می‌دهید تا دیگران به جای شما تصمیم بگیرند. 

«حجت‌الاسلام شاهین محمدولی‌پور اقدم» روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار افزود: مردم باید برای اصلاح امور و تعیین سرنوشت خودشان به میدان بیایند و به جوانان و داوطلبان تاثیرگذار رای دهند.

وی به ملت شریف ایران توصیه کرد که به جوانان نخبه ‌و انقلابی که از حمایت‌های مردم انقلابی برخوردار هستند، رای دهند و از این طریق در سرنوشت خودشان مداخله کنند.

«حجت‌الاسلام محمدولی‌پور اقدم» تاکید کرد: مردم از افرادی که در مسئولیت خودشان ناکارآمد بودند، عبور کنند و اعتماد به جوانان انقلابی را لازمه تشکیل یک مجلس قوی و اثرگذار بدانند.

وی با انتقاد از داوطلبانی که هزینه‌های هنگفت انتخاباتی دارند، بیان کرد: این سوال در ذهن‌ها وجود دارد که این همه هزینه انتخاباتی چگونه جبران خواهد شد؟

دبیر جبهه «همنا» در مراغه، بررسی اطرافیان داوطلبان را از سوی مردم مورد تاکید قرار داد و افزود: حامیان و اطرافیان داوطلبان، معیاری برای سنجش خود آنان هستند.

وی تصریح کرد: داوطلبی که با شام و نهار به دنبال اخذ رای است، به شعور مردم توهین می‌کند و در چنین شرایطی، تک‌تک اعضای جامعه باید احساس مسئولیت کنند و در پای صندوق رای حاضر شوند.

وی این را هم مورد تاکید قرار داد که جذابیت‌های نمایندگی مجلس باید به حداقل برسد تا برخی‌ها برای تکیه زدن بر کرسی خانه ملت سر و کله نشکنند و خادمان واقعی پای کار بیایند.

«حجت‌الاسلام محمدولی‌پور اقدم» ابراز امیدواری کرد حماسه حضور و مشارکت حداکثری ملت ایران بار دیگر در انتخابات ۱۱ اسفندماه تکرار شود تا همواره در پیشگاه شهدا سربلند باشیم.

وی افزود: حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر تنها با اعتماد کردن به جوانان و مشارکت حداکثری از بن‌بست خارج می‌شود و از داوطلب منتخب هم انتظار می‌رود تا صدای مردم باشد و از حق آنان دفاع کند.

دبیر جبهه «همنا» در مراغه بیان کرد: انتخابات مجلس خبرگان هم بسیار حائز اهمیت است و انتظار می‌رود ملت شریف ایران برای انتخاب داوطلبان اصلح به میدان بیایند.

به گزارش تایسیز نیوز «پیش از عضو شورای سیاستگذاری حزب همت آذربایجان‌شرقی» و «دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت مراغه» نیز از مردم حوزه انتخابیه برای حضور گسترده در انتخابات دعوت کرده بودند.

صلاحیت ۴۵ داوطلب مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر تایید شده بود که طی روزهای اخیر ۱۵ نفرشان از ادامه رقابت انصراف دادند و اکنون لیست ۳۰ نفری از داوطلبان مجلس دوازدهم در این حوزه وجود دارد.

گفتنی است ۲۰۳ هزار نفر در مراغه و ۵۵ هزار نفر در عجب‌شیر می‌توانند در انتخابات ۱۱ اسفندماه شرکت کنند که ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر از آنان رای‌اولی ساکن مراغه و هشت هزار نفر هم رای‌اولی ساکن عجب‌شیر هستند.

همچنین ۱۸۵ شعبه اخذ رای برای مراغه پیش‌بینی شده که ۴۰ صندوق در بخش سراجو و ۱۴۵ صندوق در بخش مرکزی و شهر مراغه مستقر می‌شود؛ در عجب‌شیر هم ۸۶ شعبه اخذ رای تدارک دیده شده است تا در مجموع از این حوزه انتخابیه یک نفر به خانه ملت راه یابد.