فعال شدن دیپلماسی اقتصادی استان/ آذربایجان‌‌شرقی جزو سه استان برتر در حوزه کسب و کار
فعال شدن دیپلماسی اقتصادی استان/ آذربایجان‌‌شرقی جزو سه استان برتر در حوزه کسب و کار

💢 فعال شدن دیپلماسی اقتصادی استان/ آذربایجان‌‌شرقی جزو سه استان برتر در حوزه کسب و کار محمد کلامی، معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌‌شرقی: طی یک سال گذشته ۱۰۰ واحد تولیدی راکد در استان به چرخه‌ تولید بازگشته‌اند. ▫️در این مدت حدود ۳ هزار نفر در واحد‌های تولیدی راکدی که به چرخه فعالیت بازگشتند شاغل شدند […]

💢 فعال شدن دیپلماسی اقتصادی استان/ آذربایجان‌‌شرقی جزو سه استان برتر در حوزه کسب و کار

محمد کلامی، معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌‌شرقی: طی یک سال گذشته ۱۰۰ واحد تولیدی راکد در استان به چرخه‌ تولید بازگشته‌اند.

▫️در این مدت حدود ۳ هزار نفر در واحد‌های تولیدی راکدی که به چرخه فعالیت بازگشتند شاغل شدند و ۳۹ معدن راکد استان به مدار تولید بازگشته‌ است.

▫️در ارزیابی‌های اتاق بازرگانی کشورمان، آذربایجان‌‌شرقی جزو سه استان برتر در حوزه کسب و کار شناخته شده است، در حالی که سال گذشته استان ما در رتبه ۱۷ کشور قرار داشت.

▫️در دولت سیزدهم دیپلماسی اقتصادی آذربایجان‌شرقی فعال شده است و علاوه بر رایزنی با سفرای کشور‌های همسایه روز چهارشنبه هیئت ۷۵ نفری بلندپایه تاتارستان با حضور نخست وزیر آن‌ها به استان سفر می‌کنند.

▫️نهم شهریورماه هیئت تجاری آذربایجان‌‌شرقی به ارمنستان سفر می‌کند و تا آذرماه برای سفر هیئت تجاری استان به عراق، جمهوری آذربایجان، ترکیه و روسیه برنامه‌ریزی کرده‌ایم لذا از ظرفیت‌های شهرستان‌ها در سفر‌های تجاری خارجی استفاده خواهیم کرد.