فعلا به اهدف‌مان نرسیده‌ایم
فعلا به اهدف‌مان نرسیده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال مس‌سونگون ورزقان : فعلا به اهدف‌مان نرسیده‌ایم به گزارش تایسیز نیوز سرمربی تیم فوتبال مس‌سونگون ورزقان گفت: هرچند شهرداری آستارا را شکست دادیم اما به بازی تسلط کامل نداشتیم. ۲ تیم مس‌سونگون ورزقان و شهرداری آستارا در چارچوب هفته بیست‌ویکم لیگ دسته اول فوتبال از ساعت ۱۴:۴۵ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه شهید […]

سرمربی تیم فوتبال مس‌سونگون ورزقان :

فعلا به اهدف‌مان نرسیده‌ایم

فعلا به اهدف‌مان نرسیده‌ایم

به گزارش تایسیز نیوز سرمربی تیم فوتبال مس‌سونگون ورزقان گفت: هرچند شهرداری آستارا را شکست دادیم اما به بازی تسلط کامل نداشتیم.

۲ تیم مس‌سونگون ورزقان و شهرداری آستارا در چارچوب هفته بیست‌ویکم لیگ دسته اول فوتبال از ساعت ۱۴:۴۵ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز به دیدار هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری ۲ بر صفر مسی‌ها به اتمام رسید.

به گزارش تایسیز نیوز، علی کلانتری پس از این مسابقه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی سختی بود. تیم آستارا خوب و با تاکتیک بود. شرایط را برای ما سخت کرده بودند و بازی طوری انجام می‌شد که کار سخت شده بود. ۲ تیم در شرایطی بودند که هر لحظه ممکن بود گل بزنند یا گل دریافت کنند. هر چند ۲ بر صفر بردیم اما به بازی کاملاً مسلط نبودیم. به تیم آستارا هم تبریک می‌گویم و انشاالله آرش برهانی که جوان است با تیمش موفق باشد.

او ادامه داد: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. هفته خیلی عالی داشتیم و ثمره تمریناتمان را گرفتیم. بعد از باخت مقابل خیبر خرم‌آباد گفتیم باید از آن شکست درس بگیریم و جبرانش کنیم. الحمدالله این اتفاق افتاد و شرایط خوبی را رقم زدیم. بعد از بازی پرفشار شهرداری آستارا در نیمه اول در نیمه دوم بنا به دلایلی تغییر سیستم دادیم و با جابه جایی بازیکنان به گل رسیدیم. موقعیت های دیگری هم داشتیم که استفاده نکردیم و این خوب نیست. به بازیکنان خسته نباشید می گویم ولی نباید موقعیت های زیادی داشته باشیم و فقط یک یا ۲ گل بزنیم؛ این مسئله را باید من مربی و کادرفنی حل کنیم.

سرمربی شیرازی مس‌سونگون ورزقان در رابطه با سرمای شدید تبریز گفت: بچه ها اکثرا بومی هستند و عادت دارند. ولی خب بچه های بومی هم می‌گویند در چند سال اخیر این سرما بی‌سابقه بوده است. ما اگر در شیراز سرمای ۲۰ سال را جمع کنیم شاید به دمای منهای ۷ برسیم.

کلانتری اصافه کرد: می‌خواهیم برای بهتر شدن قدم برداریم. من به هدفی که داشتم فعلا نرسیده‌ام. هدف ما بالاتر از آن چیزی است که هستیم و بالاتر از این است که فکر کنیم در لیگ یک بمانیم. به بچه ها همان روز اول گفتم که مربی نیستم که پایین را نگاه کنم و در هر شرایطی می‌توان بیشتر و بهتر کار کرد.