فولاد صائب در مدار توسعه
فولاد صائب در مدار توسعه

🔺فولاد صائب در مدار توسعه معاون امور صنایع وزارت صمت از عزم کامل وزارت متبوعش برای رونق و توسعه شرکت فولاد صائب از شرکت های زیرمجموعه شرکت توسعه سرمایه گذاری آذربایجان خبر داد. 🔸مهدی صادقی نیارکی در بازدید از خطوط تولید فولاد صائب، با بیان اینکه حمایت از تولید و خودکفایی کشور اولویت کاری دولت […]

🔺فولاد صائب در مدار توسعه

معاون امور صنایع وزارت صمت از عزم کامل وزارت متبوعش برای رونق و توسعه شرکت فولاد صائب از شرکت های زیرمجموعه شرکت توسعه سرمایه گذاری آذربایجان خبر داد.

🔸مهدی صادقی نیارکی در بازدید از خطوط تولید فولاد صائب، با بیان اینکه حمایت از تولید و خودکفایی کشور اولویت کاری دولت تدبیر و امید است، افزود: برای جلوگیری از بحران اقتصادی در کنار صنعت‌گر و تولیدکننده و سرمایه‌گذار ایستاده‌ایم.
وی ادامه داد: این واحد فولادی در روزهای گذشته مجدد فعال شده است و خون تازه ای در رگ های آن به جریان درآمده است.

🔸صادقی نیارکی گفت: این مجتمع جزو کارخانه های بزرگ نورد است که نقش مهمی در تنظیم بازار منطقه دارد.

🔸معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مشکلات این مجتمع فولادی با مذاکره با بانک عامل و ذینفعان موجود حل خواهد شد تا بتواند با تمام توان فعالیت خود را ادامه دهد.
وی ادامه داد: اگر این مجتمع بتواند با ظرفیت کامل کار کند اشتغال بیشتر را در منطقه به همراه خواهد داشت .

🔸نیارکی افزود: مشکلات این مجتمع با همراهی مقامات محلی و منطقه‌ای و مسئولین کشوری بررسی خواهد شد تا بتوانیم برای تثبیت اشتغال و افزایش تولید و استفاده حداکثری از محصولات و سرمایه گذاری انجام شده اقدام کنیم.
وی اعلام کرد: خط دوم این مجتمع فولادی که خط تولید تیر آهن است با اعطای تسهیلات لازم به بهره‌برداری می رسد.

🔸امیر آذری، مدیرعامل شرکت فولاد صائب نیز در جریان این بازدید، ضمن ارایه گزارشی از وضعیت تولید در این شرکت گفت: در تلاش هستیم ظرفیت ۳۰۰ هزار تن در سال این شرکت را فعال کنیم.
وی ادامه داد: هلدینگ توسعه سرمایه گذاری آذربایجان در ادامه برنامه های توسعه ای خود حمایت های لازم را از فولاد صائب به عمل می آورد.

🔸آذری ابراز امیدواری کرد با حمایت های وزارت صمت، مسئولان استانی و شهرستانی و شرکت «وآذر» و تلاش شبانه روزی همکاران شرکت گام های مهمی در رونق فولاد صائب برداشته شود تا اشتغال و رونق منطقه را نیز شاهد باشیم.