فیروزی: رسانه ورزش پیش قدم در برگزاری جشنواره هدف
فیروزی: رسانه ورزش پیش قدم در برگزاری جشنواره هدف

ابراهیم فیروزی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان در نشست خبری با خبرنگران در رابطه با جنواره هدف اظهار داشت: برگزاری جشنواره برترین ها یکی از وظایف اداره کل است؛ اما ورود موسسه رسانه ورزش و مدیران ارشد شهری در این جشنواره قابل تقدیر است و این مجموعه به کمک ما آمده است. وی […]

ابراهیم فیروزی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان در نشست خبری با خبرنگران در رابطه با جنواره هدف اظهار داشت: برگزاری جشنواره برترین ها یکی از وظایف اداره کل است؛ اما ورود موسسه رسانه ورزش و مدیران ارشد شهری در این جشنواره قابل تقدیر است و این مجموعه به کمک ما آمده است.

وی خاطر نشان کرد:پیش بینی می کنیم در شکل برگزاری، جشنواره ای فاخر با رویکرد معرفی الگوهایی ورزشی و اخلاقی به جوانان برگزار شود.بزرگ ترین موفقیت موسسه رسانه ورزش، جمع کردن بزرگان و مدیران ارشد شهری و استانی حول محور جشنواره هدف است.این جشنواره در تزریق نشاط اجتماعی به جامعه اثربخش خواهد بود.

معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان افزود: جشنواره  هدف باعث می شود پدیده های گمنان رشته های ورزشی را کشف کنیم و بتوانیم در کنار استعداد یابی، استعداد پروری را نیز ادامه دهیم.

وی در رابطه با استعداد پروری خاطر نشان کرد: برای پرورش استعداد ها نیاز به مربیان هوشمند و توانمند داریم. تاثیر مربی روی ورزشکار کتمان ناپذیر است همانطور که دیدید ولاسکو بتنهایی توانست والیبال ایران را دگرگون کند، با رایزنی هایی که با تقی زاده معاون وزیر ورزش داشتیم ، پیشنهاد دادیم مرکز ملی توسعه مربی گری راه اندازی شود.