فیلمسازها تنها با گروهی خاص کار می‌کنند
فیلمسازها تنها با گروهی خاص کار می‌کنند

🔘 فیلمسازها تنها با گروهی خاص کار می‌کنند ⬅️ بازیگر جانباز تلویزیون و سینما که این روزها کم‌کار شده است 🔺رضا ایرانمنش بازیگر جانباز تلویزیون و سینما در گفت‌وگو با همشهری: سینما، تلویزیون و شبکه خانگی ما محدود به چند آدم نه‌تنها در مقام بازیگری بلکه در کارگردانی و تهیه‌کنندگی شده است که به‌صورت دوره‌ای […]

🔘 فیلمسازها تنها با گروهی خاص کار می‌کنند

⬅️ بازیگر جانباز تلویزیون و سینما که این روزها کم‌کار شده است

🔺رضا ایرانمنش بازیگر جانباز تلویزیون و سینما در گفت‌وگو با همشهری: سینما، تلویزیون و شبکه خانگی ما محدود به چند آدم نه‌تنها در مقام بازیگری بلکه در کارگردانی و تهیه‌کنندگی شده است که به‌صورت دوره‌ای می‌چرخند و اجازه کار را به دیگران نمی‌دهند.  

  🔺ترجیحم بر این بود که در هر ژانری بازی کنم و خودم را محک بزنم. در تله‌فیلم‌ها هم تا حدی به این خواسته خود دست یافته‌ام و توانسته‌ام در برخی از فیلم‌های خانوادگی حضور  داشته باشم. 

  🔺اگر شرایط کاری من مانند گذشته بود، قطعاً بازی در نقش غفوری که مدیرمسئول یک سایت خبری است را قبول نمی‌کردم. بااینحال از «راما قویدل» ممنونم که به من اعتماد کرد و این نقش را به من داد.

🔺علاقه زیادی داشتم با «ابراهیم حاتمی‌کیا» کار کنم، اما هم‌اکنون که سبک کاری‌ام تغییر کرده است، بسیار علاقه دارم که با خانم «پوران درخشنده» همکاری داشته باشم.