قائم مقام شهردار مطرح کرد:ایجاد دفاتر خدمات‌رسان بیمه سلامت در محلات حاشیه‌نشین تبریز
قائم مقام شهردار مطرح کرد:ایجاد دفاتر خدمات‌رسان بیمه سلامت در محلات حاشیه‌نشین تبریز

ایجاد دفاتر خدمات رسان بیمه سلامت در محلات حاشیه‌نشین هدف قائم مقام شهردار تبریز گفت: در کل کشور ۲۰۱۶ محله محروم شناسایی شده که از این تعداد ۱۶ محله حاشیه‌نشین هدف مربوط به تبریز است و در همین راستا در این محلات با رویکرد رفع محرومیت، دفاتر خدمات‌رسان بیمه سلامت ایجاد می‌شود. به گزارش شهریار، […]

ایجاد دفاتر خدمات رسان بیمه سلامت در محلات حاشیه‌نشین هدف

قائم مقام شهردار تبریز گفت: در کل کشور ۲۰۱۶ محله محروم شناسایی شده که از این تعداد ۱۶ محله حاشیه‌نشین هدف مربوط به تبریز است و در همین راستا در این محلات با رویکرد رفع محرومیت، دفاتر خدمات‌رسان بیمه سلامت ایجاد می‌شود.

به گزارش شهریار، محبوب تیزپاز ضمن حضور در اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز اظهار کرد: این دفاتر با همکاری مساجد، خانه‌های سلامت و همکاران مربی در معاونت فرهنگی و اجتماعی راه‌اندازی شده که افراد فاقد بیمه پایه با مراجعه به آنها ثبت نام کرده و از خدمات لازم بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: با بکارگیری پتانسیل‌های موجود و مدیریت اصولی و بهره‌برداری درست از قانون شهرداری‌ها، می‌توان برای سایر شهرها الگو شد. به استناد قانون شهرداری‌های کشور، مبانی نظری در شهرداری‌ها یکسان است و خروجی و عملکرد در شهرداری‌ها به نسبت قابلیت مدیران متفاوت است.

تیزپاز ادامه داد: در مدیریت جدید شهری، مقرر شده شهرداری تبریز منشأ تحولی عظیم شود که این هدف بر اساس برنامه‌ریزی منسجم به نتیجه خواهد رسید و بر این باوریم که نگرش و نگاه مدیران بسیار مهم بوده و از حرف تا عمل فاصله زیادی وجود دارد.

قائم مقام شهردار تبریز به عملکرد سه ماهه اخیر مدیریت جدید شهری اشاره و تصریح کرد: در این مدت سه ماهه، تغییر و تحولات موجود در شهر به تدریج محسوس است ولی این تغییرات مقدمه تحولات عظیم آتی هستند و با به حرکت درآمدن موتور محرکه مجموعه عظیمی مانند شهرداری در حوزه‌های مختلف با همکاری هم، ناظر تحولاتی بزرگ در شهر خواهیم بود.

وی به نقش مدیران اجتماعی در محرومیت‌زدایی مناطق حاشیه‌نشین پرداخت و گفت: مدیران اجتماعی دو وظیفه در خصوص محرومیت‌زدایی دارند؛ اول اینکه باید شهر تبریز فاقد افراد بدون بیمه باشد و دوم درصد اشتغال در تبریز به صد رسیده و فاقد افراد بیکار باشد.

تیزپاز خاطرنشان کرد: فعالیت این دفاتر خدمات رسان پروسه‌ای چند ساله خواهد بود و هم اکنون مقدمات آن فراهم شده و به طور جدی پیگیر آن هستیم.