قبادی قائم مقام اقتصادی ایران خودرو تبریز:حفظ و صیانت از نیروی کار در هر مجموعه صنعتی موجب تعالی و رشد سازمانی بویژه در ارتقای تولید و بهره وری نیروی انسانی است.
قبادی قائم مقام اقتصادی ایران خودرو تبریز:حفظ و صیانت از نیروی کار در هر مجموعه صنعتی موجب تعالی و رشد سازمانی بویژه در ارتقای تولید و بهره وری نیروی انسانی است.

💠مهندس محسن قبادی قائم مقام اقتصادی ایران خودرو تبریز در دیدار صمیمانه با سرپرست اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان: 🔹حفظ و صیانت از نیروی کار در هر مجموعه صنعتی موجب تعالی و رشد سازمانی بویژه در ارتقای تولید و بهره وری نیروی انسانی است. 🔹ایران خودرو تبریز در بحث مربوط به انگیزش و رفاه […]

💠مهندس محسن قبادی قائم مقام اقتصادی ایران خودرو تبریز در دیدار صمیمانه با سرپرست اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان:

🔹حفظ و صیانت از نیروی کار در هر مجموعه صنعتی موجب تعالی و رشد سازمانی بویژه در ارتقای تولید و بهره وری نیروی انسانی است.

🔹ایران خودرو تبریز در بحث مربوط به انگیزش و رفاه کارکنان و همچنین ایمنی و بهداشت کارکنان مجموعه ای فعال و پویاست.

🔹با توجه به کاهش تولید خودرو در اوایل شیوع ویروس کرونا و بهبود نسبی تولید در هفته های اخیر، پیرو دستور مدیریت شرکت، اولویت اصلی عدم تعدیل نیروی انسانی به هر عنوان بود تا کارگران دغدغه ای در این خصوص نداشته باشند.

🔹ارزش نهادن و ایجاد انگیزه به منابع انسانی از اهداف اصلی شرکت ایران خودرو تبریز است.

🔹در بحث مسائل کار، مرخصی استعلاجی با حقوق بدون مراجعه به بیمه تأمین اجتماعی توسط مدیریت منابع انسانی به کارکنان بخوبی میسر شده است.

🔹در راستای تأمین رفاه کارکنان و استفاده حداکثری منابع انسانی از امکانات مجموعه با موافقت مهندس حاجی زاد منصور، مدیرعامل محترم و در آینده نزدیک تعاونی مصرف کارکنان ایران خودرو تبریز جهت ارائه خدمات در محل شرکت تأسیس و فعالیت خواهد نمود.

🔹وجود آموزش های منظم و یکپارچه حین خدمت جهت ارتقای دانش و افزایش سطح یادگیری در ایران خودرو تبریز بستر لازم جهت تربیت نیروی متخصص و نظام مند را فراهم نموده است.