قتل دختر جوانی در خیابان تربیت تبریز!
قتل دختر جوانی در خیابان تربیت تبریز!

قتل دختر جوانی در خیابان تربیت تبریز! ▫️قاضی ویژه قتل شعبه ۶ دادسرای عمومی و انقلاب تبریز از قتل دختر ۲۵ ساله ای به دست پسر جوان در یکی از کوچه های خیابان تبریز خبر داد. 📌دستگيري قاتل در کمتر از ۲ ساعت در “تبریز” فرمانده انتظامي شهرستان تبریز : ▫️فردي که یک نفر خانم […]

قتل دختر جوانی در خیابان تربیت تبریز!

▫️قاضی ویژه قتل شعبه ۶ دادسرای عمومی و انقلاب تبریز از قتل دختر ۲۵ ساله ای به دست پسر جوان در یکی از کوچه های خیابان تبریز خبر داد.

📌دستگيري قاتل در کمتر از ۲ ساعت در “تبریز” فرمانده انتظامي شهرستان تبریز : ▫️فردي که یک نفر خانم را به قتل رسانده و متواري شده بود ،در کمتر از ۲ ساعت دستگیر شد. ▫️سرهنگ “رمضان الهوردیان” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس بيان داشت:درپي اعلام مرکز فوريتهاي پليسي مبني بر وقوع يک فقره قتل در شهرستان تبریز، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری۱۶قرار گرفت. فرمانده انتظامي شهرستان تبریز افزود:بادريافت سرنخ های لازم اقدامات فني و تحقيقات پليس براي شناسايي و دستگيري قاتل در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت و در کمتر از دو ساعت ماموران کلانتري ۱۶بازار موفق شدند با شگردهای خاص پلیسی قاتل را دستگير کنند. ▫️سرهنگ “الهوردیان” در پايان با بیان اینکه قاتل انگیزه خود را از ارتکاب قتل ،اختلاف مالی بیان کرد،گفت:قاتل با تشکیل پرونده مقدماتی براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.