قرارداد ۱۱۳ میلیاردی سپاهان با اسدی!
قرارداد ۱۱۳ میلیاردی سپاهان با اسدی!

مالک باشگاه تراکتور مطرح کرد؛ قرارداد ۱۱۳ میلیاردی سپاهان با اسدی! مالک باشگاه تراکتور در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: مبلغ قرارداد رضا اسدی با سپاهان برای مدت زمان دو سال در حدود ۱۱۳ میلیارد تومان است. به گزارش تایسیز نیوز، محمدرضا زنوزی دوشنبه شب در گفت‌وگویی تلویزیونی در مورد فصل قبل تیم خود تاکید کرد: باید […]

مالک باشگاه تراکتور مطرح کرد؛

قرارداد ۱۱۳ میلیاردی سپاهان با اسدی!

قرارداد ۱۱۳ میلیاردی سپاهان با اسدی!

مالک باشگاه تراکتور در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: مبلغ قرارداد رضا اسدی با سپاهان برای مدت زمان دو سال در حدود ۱۱۳ میلیارد تومان است.

به گزارش تایسیز نیوز، محمدرضا زنوزی دوشنبه شب در گفت‌وگویی تلویزیونی در مورد فصل قبل تیم خود تاکید کرد: باید از هواداران عذرخواهی کنیم چرا که اتفاقاتی رخ داد که خوب نبود. بدهی‌هایی برای باشگاه به وجود آمده بود که باید پرداخت می‌شد.

او تصریح کرد: با پرداخت همه بدهی‌ها به فصل گذشته رسیدیم و تیم معمولی را نسبت به امسال بستیم، البته مربیان خوبی را به خدمت گرفتیم. اهالی فوتبال می‌دانند انتخاب مربی ۵۰-۵۰ است و شاید شما یک مربی را استخدام کنیم که در شرایط لیگ یک کشور جواب ندهد اما خمس در تراکتور خیلی خوب جواب داد و از این بابت خوشحالیم.

وی ادامه داد: او متخصص بازی گرفتن از بازیکنان معمولی است، ما بازیکنانی داشتیم که از نظر کارشناسان افراد معمولی بودند اما خمس با جابجایی آنها در زمین و یا بازی گرفتن از آنها عملکرد خوبی را نشان داد.

مالک باشگاه تراکتور یادآور شد: سال قبل یک باخت سنگین برابر استقلال داشتیم، تیم‌هایی مثل رئال یا بارسلونا هستند که در میانه فصل باخت های آنچنانی می دهند اما در همان سال قهرمان لیگ هم می شوند، خمس در چنین شرایطی که با لالیگا آشنا بود شخصیت و فرهنگ مناسبی را به تراکتور آورد و این در طول فصل به ما کمک کرد.