قرارگیری مجموعه‌های هلدینگ سافا در مسیر توسعه
قرارگیری مجموعه‌های هلدینگ سافا در مسیر توسعه

قرارگیری مجموعه‌های هلدینگ سافا در مسیر توسعه/ نمایشگاه ارس اکسپوی ۲۰۲۳ قدرت منطقه را به تصویر کشید مدیر عامل هلدینگ سافا با اشاره به اهمیت بخش تولید در رشد و توسعه اقتصادی گفت: هالدینگ سافا با دو شرکت در حوزه تولید، تهیه و توزیع محصولات فولادی، یک شرکت در زمینه تولید محصولات صنایع دستی با […]

قرارگیری مجموعه‌های هلدینگ سافا در مسیر توسعه/ نمایشگاه ارس اکسپوی ۲۰۲۳ قدرت منطقه را به تصویر کشید

مدیر عامل هلدینگ سافا با اشاره به اهمیت بخش تولید در رشد و توسعه اقتصادی گفت: هالدینگ سافا با دو شرکت در حوزه تولید، تهیه و توزیع محصولات فولادی، یک شرکت در زمینه تولید محصولات صنایع دستی با محوریت فرش دستبافت تبریز و یک شرکت نیز در منطقه آزاد ارس با برند شرکت آذر تروند ارس در زمینه گلخانه هیدروپونیک و باغات پسته فعالیت می کند که پروژه گلخانه این مجموعه بیش از ۳۲ درصد و پروژه باغات بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

محمدرضا حسن پور سردرود در گفتگو با خبرنگار ایران با بیان این که پروژه باغات این مجموعه تا پایان امسال افتتاح می شود، افزود: به منظور فرآوری آجیل و خشکبار به ویژه محصول پسته با برنامه ریزی های انجام شده تکنولوژی مورد نیاز از کشورهای ایتالیا و آلمان تهیه خواهد شد.

وی سرمایه گذاری پیش بینی شده برای تکمیل پروژه گلخانه ای را بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان دانست و گفت: پروژه گلخانه با توجه به تحریم های اعمال شده و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد سال آینده عملیاتی خواهد شد.

شرکت فولاد غرب اولین و تنها تولیدکننده ساندویچ پانل با ورق‌های استیل آلیاژ در خاورمیانه

مدیر عامل هلدینگ سافا با بیان این که شرکت فولاد غرب اولین و تنها تولیدکننده ساندویچ پانل با ورق های استیل آلیاژ در ایران و خاورمیانه است، گفت: به عنوان نخستین تولیدکننده پانل های اکونومی در کشور توانسته ایم نقش بسزایی در این حوزه ایفا کنیم.

تولید سازه‌های سبک ال اس اف در گروه صنعتی تکنو اوحسن پور ادامه داد: گروه صنعتی تکنو او از زیرمجموعه های فولاد غرب است که در حوزه تولید سازه های سبک ال اس اف با بهره گیری از تکنولوژی نیوزلندی فعالیت می کند این سازه ها ویژگی های منحصر بفردی دارند که یکی از این ویژگی ها مقاوم بودن در برابر بلایای طبیعی به ویژه زلزله های ۸ ریشتری است.

وی تاکید کرد: سازه های سبک ال اس اف با توجه به تکنولوژی به کار رفته بهترین نوع سازه در دنیا است در حال حاضر در کشورهایی مانند ژاپن، آلمان، کانادا، استرالیا و آمریکا از این روش برای ساخت و ساز استفاده می شود و در ایران نیز به تازگی این روش مرسوم شده است.

مدیر عامل هلدینگ سافا افزود: با تکمیل پروژه شرکت آذر تروند ارس پیش بینی می شود برای ۵۱۰ نفر اشتغال ایجاد شود و همچنین در فولاد غرب ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۲۵۰ نفر در تیم های نصب و اجرا و نیروهای برون سازمانی مشغول به کار هستند.

حسن پور ضمن تقدیر و تشکر از عوامل برگزارکننده نمایشگاه ارس اکسپو ۲۰۲۳ گفت: با تدبیر مدیریت منطقه آزاد ارس بخشی از توانمندی ها و صنایع مستقر در منطقه یک جا جمع شده اند و در واقع قدرت و توان منطقه در قالب این نمایشگاه به تصویر کشیده شد.

مدیر عامل هلدینگ سافا افزود: تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در نمایشگاه ارس اکسپوی ۲۰۲۳ با مشارکت چشمگیر خود حضور خوبی داشتند.