قلع و قمع بناهای احداثی در اراضی ملی شهرستان شبستر
قلع و قمع بناهای احداثی در اراضی ملی شهرستان شبستر

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شبستر از قلع و قمع بناهای احداثی در اراضی ملی در این شهرستان شهرستان خبر داد. به گزارش  تایسیز آذربایجان ،به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی آذربایجان‌شرقی، سلیمان‌زاده  اظهار داشت: در اجرای دستور قضایی مبنی بر تخریب بناهای احداثی و رفع تصرف ۲ و نیم هکتار از […]

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شبستر از قلع و قمع بناهای احداثی در اراضی ملی در این شهرستان شهرستان خبر داد.

به گزارش  تایسیز آذربایجان ،به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی آذربایجان‌شرقی، سلیمان‌زاده  اظهار داشت: در اجرای دستور قضایی مبنی بر تخریب بناهای احداثی و رفع تصرف ۲ و نیم هکتار از اراضی ملی، یگان حفاظت اداره کل با همکاری  نیروی انتظامی در محل حاضر و اقدام به قلع و قمع بناها نمودند.

وی گفت: تعدادی افراد فرصت طلب و سودجو که بطور غیرقانونی در اراضی ملی واقع در روستای سرکندیزج اقدام به تخریب مراتع و احداث ساختمان کرده بودند، پس از طی تشریفات قانونی و اخذ مجوز قضائی اقدام به قلع و قمع بناهای مذکور شد.

سلیمان‌زاده گفت: به منظور رعایت عدالت، پرونده مذکور با جدیت پیگیری و به لحاظ عدم ارائه مدارک قانونی از سوی متصرفان رای نهائی توسط قاضی محترم مبنی بر رفع تصرف صادر و حکم صادره  اجرا شد.