قمار و شرط‌بندی؛ نفس به نفس فوتبال ایران
قمار و شرط‌بندی؛ نفس به نفس فوتبال ایران

قمار و شرط‌بندی؛ نفس به نفس فوتبال ایران/پیشنهادهای میلیاردی برای گل خوردن و اخراج در دربی یکی از جدیدترین موارد شرط‌بندی در لیگ برتر فوتبال مربوط به بازیکنی است که یکی از دوستانش در ترکیه با سایت شرط‌بندی معروفی همکاری می کند. این بازیکن در بازی برگشت مقابل یکی از تیم‌های پرطرفدار به شکلی عجیب […]

قمار و شرط‌بندی؛ نفس به نفس فوتبال ایران/پیشنهادهای میلیاردی برای گل خوردن و اخراج در دربی

یکی از جدیدترین موارد شرط‌بندی در لیگ برتر فوتبال مربوط به بازیکنی است که یکی از دوستانش در ترکیه با سایت شرط‌بندی معروفی همکاری می کند.

این بازیکن در بازی برگشت مقابل یکی از تیم‌های پرطرفدار به شکلی عجیب روی ۲ گلی که تیمش دریافت کرد تاثیر منفی داشت و بابت هر گل دوستش در سایت شرط‌بندی ۳ میلیارد تومان برنده شد.

در واقع روند کار به این‌گونه بود که دوست آقای بازیکن شرط بسته او در بازی مقابل تیم پرطرفدار پایتخت در فلان دقیقه با یک اشتباه مشخص زمینه گل خوردن تیمش را فراهم می‌کند و در نهایت هم پولی که گیر آقای قمارباز آمد بین او دوست فوتبالیستش تقسیم شد!

حنیف عمران‌زاده، مدافع اسبق استقلال، درباره پیشنهادی که به او بابت تبانی در دربی داده شده بود می‌گوید: «چند سال پیش از یک بنگاه شرط‌بندی در خارج از کشور با من تماس گرفتند و گفتند در دربی پنالتی بده و اخراج شو و سه میلیارد پول بگیر! حتی پیشنهاد گل به خودی هم به من داده بودند. باورم نمی‌شود این قدر راحت به یک بازیکن پیشنهاد تبانی با رقم میلیاردی بدهند.