قهرمانی نیم فصل مس سونگون در گرو نتایج هفته آخر
قهرمانی نیم فصل مس سونگون در گرو نتایج هفته آخر

رقابت‌های فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور در گروه الف با برگزاری ۶ مسابقه، هفته دوازدهم را پشت سر گذاشت. در این هفته ۱۱ گل از خط دروازه‌ها گذشت و طی آن سه میزبان و دو تیم میهمان برابر حریفان خود صاحب برتری شدند و دیدار اترک بجنورد با نود ارومیه با نتیجه ۲بر ۲ مساوی […]

رقابت‌های فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور در گروه الف با برگزاری ۶ مسابقه، هفته دوازدهم را پشت سر گذاشت.

در این هفته ۱۱ گل از خط دروازه‌ها گذشت و طی آن سه میزبان و دو تیم میهمان برابر حریفان خود صاحب برتری شدند و دیدار اترک بجنورد با نود ارومیه با نتیجه ۲بر ۲ مساوی پایان یافت.

اگر از استراحت تیم سپیدرود در آوردگاه دوازدهم بگذریم، تیم‌های اسپاد تهران، بعثت کرمانشاه، شهید اورکی اسلام‌شهر، ایمان سبز شیراز و ویستا توربین تهران تیم‌های بازنده مقابل تیم‌های پانیک تالش، پاس همدان، فولاد هرمزگان، مس سونگون ورزقان و فولاد نوین اهواز بودند.

به‌هرحال، فولاد نوین اهواز کماکان از حاصل ۱۱ بازی با ۷ برد و ۲۴ امتیاز در صدر جدول حضور دارد و تیم تازه شکل‌گرفته فصل جاری مس سونگون ورزقان با ۷ پیروزی، دو مساوی و دو باخت با ۲۳ امتیاز به‌عنوان جدی‌ترین مدعی تصرف صدرنشینی در رده دوم جدول قرار دارد و تیم ریشه‌دار و باسابقه خطه گیلان با ۵ امتیاز اختلاف به تیم مس سونگون ورزقان (۱۸ امتیاز) در رده سوم جدول جا خوش کرده است.

به‌هرحال دیدارهای هفته سیزدهم به دلیل تقابل مدعیان از حساسیت خاصی برخوردار است.

تیم مس سونگون ورزقان در تالش برابر تیم پانیک این شهر صف‌آرایی می‌کند و دو تیم فولاد نوین اهواز و هرمزگان در اهواز مقابل هم قرار می‌گیرند و سپیدرود رشت میهمان بعثت کرمانشاه، در ورزشگاه آزادی این شهر خواهد بود.

بی‌تردید نتایج سه دیدار روز دوشنبه ۱۹ دی‌ماه برای تیم مس سونگون ورزقان می‌توانند نقطه عطفی برای دستیابی به قهرمانی نیم فصل لیگ دسته دوم گروه الف منتهی شود و این مسئله با مساوی یا پیروزی فولاد هرمزگان و برد شیرین مس سونگون از تالش تحقق خواهد یافت که البته به دلیل حمایت‌های مدیریت باشگاه و انگیزه مضاعف بازیکنان دستیابی به هر سه امتیاز از ورزشگاه موسوم به قلعه عقاب تالش دور از دسترس نیست.

  • نویسنده : بابک صفری
  • منبع خبر : سایت رسمی