قهرمان جام جهانی در راه تراكتورسازي؟
قهرمان جام جهانی در راه تراكتورسازي؟

قهرمان جام جهانی در راه تراكتورسازي؟ برخی منابع خبری از احتمال حضور لوئیز فیلیپه اسکولاری، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال برزیل، تیم ملی فوتبال پرتغال و چلسی خبر داده‌ند. در حالی مدیران تراكتورسازي از انتخاب سرمربی برزیلی برای تیم آذربایجان خبر داده‌اند، گمانه‌های زیادی برای این جایگاه وجود دارد که یکی از این افراد، اسکولاری […]

قهرمان جام جهانی در راه تراكتورسازي؟

برخی منابع خبری از احتمال حضور لوئیز فیلیپه اسکولاری، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال برزیل، تیم ملی فوتبال پرتغال و چلسی خبر داده‌ند.

در حالی مدیران تراكتورسازي از انتخاب سرمربی برزیلی برای تیم آذربایجان خبر داده‌اند، گمانه‌های زیادی برای این جایگاه وجود دارد که یکی از این افراد، اسکولاری است، سابقۀ قهرمانی در جام جهانی به همراه تیم ملی کشورش را در کارنامه دارد.

اسکولار آخرین تیمی که سرمربی‌گری آن را برعهده داشت گوانگژو چین بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ بود؛ که با این تیم ۳ قهرمانی سوپرلیگ چین، ۱ قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا، ۱ قهرمانی جام حذفی چین و ۲ قهرمانی سوپرجام چین را کسب کرد. و در مجموع تمام دوران مربی‌گری خود ۲۷ جام با تیم‌های مختلف کسب کرده‌است که مهمترین آنها قهرمانی درجام جهانی ۲۰۰۲ همراه با برزیل است.

گفته می‌شود این مربی، فصل گذشته هم جزو گزینه‌های باشگاه بوده است اما در نهایت قرمزهای تبریز با جان توشاک به توافق رسیدند، که در صورت توافق با این سرمربی بزرگ، وی پرافتخارترین سرمربی تاریخ لیگ ایران خواهد بود که به کشور آمده است.