كشف مواد محترقه و سیگار قاچاق در بناب
كشف مواد محترقه و سیگار قاچاق در بناب

فرمانده انتظامي بناب از كشف مواد محترقه و سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سرهنگ سهراب شفقی  در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد محترقه غیرمجاز و سیگار قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان بناب، شناسايي و دستگيري قاچاقچیان در […]

فرمانده انتظامي بناب از كشف مواد محترقه و سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سرهنگ سهراب شفقی  در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد محترقه غیرمجاز و سیگار قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان بناب، شناسايي و دستگيري قاچاقچیان در دستور كار ماموران انتظامی قرار گرفت .
وي افزود: ماموران یگان امداد در یک عمليات غافلگیرانه خودروی سواری سمند حامل کالای قاچاق را متوقف و در بازرسی از آن ۱۰۵هزار و ۲۵۰ عدد انواع مواد محترقه غيرمجاز و  ۹۸ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار قاچاق را كشف کردند .
این مقام انتظامی گفت: برابر اعلام کارشناسان امر ارزش سیگارهای قاچاق ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شده است .
فرمانده انتظامي شهرستان بناب با اشاره به ایام پایانی و چهارشنبه آخر سال، خاطر نشان كرد : در راستاي پيشگيري از بروز خطرهاي احتمالي مواد محترقه و منفجره در روزهاي پایانی سال، طرح تشديد برخورد با تهيه و توزيع كنندگان مواد محترقه در دستور كار يگان هاي انتظامي شهرستان قرار دارد .