لذت تحریم آمریکا
لذت تحریم آمریکا

لذت تحریم آمریکا مهدی حافظ زاده مقام معظم رهبری واردات خودروهای ساخت آمریکا یا هرخودرو که این کشور در تولیدش نقش داشته باشد به ایران اسلامی  را ممنوع کرده اند .رهبر عالیقدرمان که پیش از این واردات واکسن کرونای  آمریکا و انگلیس به علت بی اعتماد بودن به این دو کشور  را ممنوع کرده بودند […]

لذت تحریم آمریکا

مهدی حافظ زاده

مقام معظم رهبری واردات خودروهای ساخت آمریکا یا هرخودرو که این کشور در تولیدش نقش داشته باشد به ایران اسلامی  را ممنوع کرده اند .
رهبر عالیقدرمان که پیش از این واردات واکسن کرونای  آمریکا و انگلیس به علت بی اعتماد بودن به این دو کشور  را ممنوع کرده بودند با وجود تبلیغ  رسانه های فارسی زبان استکبار جهانی همچون بی بی سی و صدای آمریکا نسبت به این فرمان حالا پس از مشخص شدن آثار منفی واکسن ساخت این  دو کشور حرفی برای گفتن ندارند .
حال در ادامه تحقیر مثلا ابرقدرت جهان مقام معظم رهبری واردات خودروی ساخت آمریکا به کشور را ممنوع کرده اند که به عنوان ایرانی باید بر خود ببالیم .
تحقیر جهانی آمریکا در ماه های اخیر به ویژه با انتخابات شرم آورشان به  اوج خود رسیده و تحریم خرید کالاهای این کشور از سوی رهبرمان را باید در این راستا ارزیابی نمود .
حال می مانند سران جدید آمریکا که باید بدانند در قبال ایران بزرگ با داشتن رهبری دوراندبش چگونه رفتار کنند و اینکه بفهمند زبان سخن گقتن با ملت ایران باید از روی ادب و احترام باشد نه تحریم و تهدید .