لزوم تامین خدمات روبنایی شهر جدید سهند
لزوم تامین خدمات روبنایی شهر جدید سهند

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران بر ضرورت تامین خدمات روبنایی شهر سهند جهت رفاه ساکنان آن تاکید کرد .    به گزارش  تایسیز آذربایجان ، به نقل از ایسنا ، حبیب اله طاهر خانی در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت عمران سهند، یکی از اولویت‌های اساسی شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید ایران را […]

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران بر ضرورت تامین خدمات روبنایی شهر سهند جهت رفاه ساکنان آن تاکید کرد . 
 
به گزارش  تایسیز آذربایجان ، به نقل از ایسنا ، حبیب اله طاهر خانی در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت عمران سهند، یکی از اولویت‌های اساسی شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید ایران را تکمیل و اتمام آزاد راه تبریز – سهند برشمرد. 
 
وی گفت: بخش اعظم اتوبان تبریز – سهند به پایان رسیده و برای بقیه عملیات هم مصوبه ای از طرف هیئت وزیران جهت قرارداد مشارکت با سرمایه گذار اخذ شده است . 
 
معاون وزیر راه و شهرسازی به تامین اعتبار لازم برای ادامه تکمیل اتوبان تبریز سهند هم اشاره کرد و افزود : در این مصوبه قرارداد سرمایه گذاری مبادله شده به طوریکه ۶۰ درصد هزینه توسط سرمایه گذار تامین شده و ۴۰ درصد بقیه نیز متعلق به دولت و شرکت عمران شهرهای جدید است که امیدواریم با تجمیع این اعتبارات بتوانیم تا پایان امسال بخشی از ازاد راه تبریز – سهند را به زیر بار ترافیکی ببریم . 
 
وی همچنین گفت: لازم است با احداث خدمات روبنایی از قبیل مدارس، فضای سبز و پارک ها، کلانتری و دیگر امکانات رفاهی شرایط مطلوبی را برای ساکنان سهند فراهم کنیم. 
 
فرماندار شهرستان اسکو هم با اشاره به افزایش جمعیت شهر سهند گفت: در حال حاضر نزدیک ۱۰۰ هزار نفر در شهر سهند ساکن هستند که این میزان جمعیت نیاز به خدمات مختلف رفاهی ، آموزشی و بهداشتی را دوچندان می نماید . 
 
مرتضی محمد زاده افزود: در حال حاضر شهرجدید سهند سومین شهر پرجمعیت آذربایجان شرقی بشمار رفته و در آینده ای نزدیک به دومین شهر پرجمعیت استان تبدیل خواهد شد و این افق ما را برای تامین زیر ساخت های مختلف در سهند ملزم میکند . 
 
عباس مصطفوی، مدیر عامل جدید شرکت عمران شهر جدید سهند بر ضرورت تکمیل زیرساخت ها و پروژه ها از جمله آزادراه تبریز -سهند تاکید کرد و گفت : مسایل اجتماعی و آسیب شناسی آن باید در اولویت کاری قرار گرفته شوند . 
 
 وی افزود: توسعه ورزش‌های همگانی و تشکیل هیات های ورزشی دیگر لازمه شهر جدید سهند بوده، چرا که شهر پویا شهروند سالم می‌طلبد. 
 وی همچنین شهر جدید سهند را با پتانسیل های بالا دانست و تصریح کرد: ظرفیت های سرمایه گذاری و مشارکت در شهر جدید سهند خوب و مستعد بوده ، باید بستر لازم را برای ورود سرمایه گذاران با فراهم نمودن تسهیلات و شرایط آماده کرد . 
 
 بعد از خاتمه مراسم  از پروژه های آزادراه تبریز- سهند،  تصفیه خانه فاضلاب ، مساکن مهر ، و پروژه های در دست اجرای شرکت عمران بازدید به عمل آمد.