لزوم رسیدگی جاده باباباغی از سوی شهرداری و راه و شهرسازی
لزوم رسیدگی جاده باباباغی از سوی شهرداری و راه و شهرسازی

به گزارش تایسیز اذربایجان ،حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز بمناسبت هفته تامین اجتماعی و بهزیستی برای دومین بار در طول یکسال از آسایشگاه باباباغی بازدید و از نزدیک در جریان روند درمان و‌ مشکلات ساکنین این آسایشگاه قرار گرفت. امام جمعه تبریز در حاشیه این بازدید گفت: […]

به گزارش تایسیز اذربایجان ،حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز بمناسبت هفته تامین اجتماعی و بهزیستی برای دومین بار در طول یکسال از آسایشگاه باباباغی بازدید و از نزدیک در جریان روند درمان و‌ مشکلات ساکنین این آسایشگاه قرار گرفت.

امام جمعه تبریز در حاشیه این بازدید گفت: پرستاران و پرسنل این آسایشگاه که بطور مستقیم با بیماران در ارتباط هستند واقعا کار خدایی امجام می دهند و اجرشان با خدا است.

وی ادامه داد: واقعا پرستاری از بیماران این آسایشگاه کاری بسیار سخت است.

امام جمعه تبریز در ادامه به راه دسترسی آسایشگاه باباباغی تبریز نیز اشاره کرد و گفت: آسفالت جاده دسترسی باباباغی مشکلاتی دارد که از شهردار تبریز، اعضای شورای شهر و اداره کل راه و شهرسازی تقاضا دارم در اسرع وقت و بطور اضطراری به این مسئله رسیدگی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم افزود: امیدوارم با حل شدن مشکل آسفالت راه دسترسی این مجموعه، خیرین بتوانند براحتی به این مجموعه بیاییند.

وی همچنین به فعالیت خیرین سلامت نیز اشاره کرد و گفت: خیرین سلامت در استان آدربایجان شرقی فعالیت خای بزرگ و چشمگیری داشته اند و امیدواریم به آسایشگاه باباباغی نیز توجه ویژه داشته باشند.