ماشین، در ورطه سقوط!
ماشین، در ورطه سقوط!

‍ 🔴‍ ماشین، در ورطه سقوط! گاهی اوقات تیم هایی برای قهرمانی بسته می شوند. تیم هایی برای کسب سهمیه و تیم هایی برای بقا. حتی بی مسؤلیت ترین و فقیر ترین تیم ها نیز برای سقوط بسته نمی شوند. شرایط ماشین به گونه ای است که این شائبه را در اذهان ایجاد می کند […]

‍ 🔴‍ ماشین، در ورطه سقوط!

گاهی اوقات تیم هایی برای قهرمانی بسته می شوند. تیم هایی برای کسب سهمیه و تیم هایی برای بقا. حتی بی مسؤلیت ترین و فقیر ترین تیم ها نیز برای سقوط بسته نمی شوند. شرایط ماشین به گونه ای است که این شائبه را در اذهان ایجاد می کند که آیا این تیم عامدانه برای سقوط بسته شده است؟
ماشین با یک شیب ملایم پس از تغییر نام از گسترش، هر سال روند نزولی داشته است و این سال با این شرایط اصلی ترین نامزد سقوط است.
باید دید آیا مسؤلان این تیم از تیم داری خسته شده اند؟ اینکه امتیاز یک تیم به نام یک فرد یا شرکت باشد یک مسأله است. آن فرد صرفاً مالک دارایی های یک باشگاه است. مالک روح یک باشگاه، طرفداران آن باشگاه هستند.
بسیاری از تیم های لیگ یکی تیمی به مراتب قدرتمند تر از ماشین دارند. تیمی بدون بازیکن بدون مسؤل و بدون سرمربی.
با یک جستجوی ساده حتی نام و نشانی از سرمربی فعلی ماشین نمی توان یافت. فردی که پس از ده هفته، با هفت باخت و بدون برد با سه تساوی و سه امتیاز به قعر جدول پوزخند می زند.
ماشین، هویت فوتبال آذربایجان است. اگر امروز هواداران فوتبال نسبت به آن بی اهمیت باشند تاریخ تلخ سقوط های پیاپی تکرار خواهد شد.

✅این تیم با جذب یک سرمربی در شأن این تیم و تقویت در نیم فصل باید به جایگاه واقعی خود بازگردد.