مالک باشگاه تراکتور راه درستی را در پیش گرفته است/ به آینده این تیم امیدوار هستم
مالک باشگاه تراکتور راه درستی را در پیش گرفته است/ به آینده این تیم امیدوار هستم

مالک باشگاه تراکتور راه درستی را در پیش گرفته است/ به آینده این تیم امیدوار هستم بازیکن سابق تیم تراکتورسازی گفت: مالک این باشگاه روند درستی برای آماده کردن تیمی قوی در پیش گرفته است. حسین کریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: تراکتورسازی سال گذشته در فرآیند انتقال از بخش دولتی […]

مالک باشگاه تراکتور راه درستی را در پیش گرفته است/ به آینده این تیم امیدوار هستم
بازیکن سابق تیم تراکتورسازی گفت: مالک این باشگاه روند درستی برای آماده کردن تیمی قوی در پیش گرفته است.

حسین کریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: تراکتورسازی سال گذشته در فرآیند انتقال از بخش دولتی به خصوصی بود و نباید انتظارات را از این تیم تا حد قهرمانی بالا می‌رفت، هر چند شاید اگر بدشانسی و مسائل بازی سپیدرود پیش نمی‌آمد شاهد کسب سهمیه تراکتورسازی و مقام بالاتر برای این تیم بودیم.

وی گفت: زمان کم و نبودن بازیکن آزاد مطرح سبب شد که تراکتورسازی در جذب بازیکن با مشکلات زیادی مواجه باشد، اما امسال با تجربه سال گذشته شخصا برای تراکتورسازی آینده روشنی پیش‌بینی می‌کنم.

بازیکن سابق تیم تراکتورسازی یادآور شد: سلسله مراتب انتخاب مدیر باشگاه، مربیان و بازیکنان تیم تراکتور نشان می‌دهد، آقای زنوزی امسال راه درستی را در پیش گرفته است و حضور صادقیان در راس مدیریت باشگاه تراکتورسازی چشم‌انداز آینده این تیم را نشان می‌دهد که علاوه بر ابعاد ورزشی و فرهنگی، به موضوع اقتصادی و درآمدزایی باشگاه هم توجه شده و می‌تواند این تیم را به خودکفایی در هزینه‌هایش سوق دهد.

پیشکسوت فوتبال تبریز تاکید کرد: تراکتورسازی با ظرفیت بالای هوادارانش در سرتا سر ایران می‌تواند یک باشگاه موفق در تمامی ابعاد باشد و باشگاه درآمدزا در فوتبال ایران را برای اولین بار محقق کند.

حسین کریمی در مورد وضعیت سال گذشته تیم گفت: پرونده بازی‌های فصل گذشته این تیم بسته شده است و حالا باید با اتکا به تجربیات فصل گذشته برای آینده برنامه‌ریزی کرد و امیدوارم شاهد درخشش این تیم محبوب در لیگ برتر فوتبال ایران بوده و این تیم با کسب سهمیه باشگاه‌های آسیا، روند رو به رشد خود را در پهناورترین قاره جهان به نمایش گذارد.