متن پیام «سجاد سیاح» مدیرعامل باشگاه و اعضای هیئت مدیره باشگاه تراکتور
متن پیام «سجاد سیاح» مدیرعامل باشگاه و اعضای هیئت مدیره باشگاه تراکتور

📃متن پیام «سجاد سیاح» مدیرعامل باشگاه و اعضای هیئت مدیره باشگاه تراکتور به شرح زیر است:«باسمه تعالیتراکتور امروز پنجاهمین سال حیات خود را جشن گرفت؛ نیم قرن تجربه، نیم قرن فراز و فرود، نیم قرن پُر از افتخار و سرافرازی برای باشگاه عزیزمان رقم خورده و حالا وقت رساندن تراکتور به اوج قله‌هاست. طی سال‌های […]

📃متن پیام «سجاد سیاح» مدیرعامل باشگاه و اعضای هیئت مدیره باشگاه تراکتور به شرح زیر است:
«باسمه تعالی
تراکتور امروز پنجاهمین سال حیات خود را جشن گرفت؛ نیم قرن تجربه، نیم قرن فراز و فرود، نیم قرن پُر از افتخار و سرافرازی برای باشگاه عزیزمان رقم خورده و حالا وقت رساندن تراکتور به اوج قله‌هاست. طی سال‌های گذشته هواداران تراکتور پابه‌پای تیم‌شان خوشحالی کردند، اشک ریختند، خندیدند و ناراحت شدند. ۵۰ سالگی اوج تنومندی یک درخت است و وقت برداشت محصول.
هرچند که شرایط ویژه محدودیت‌های شیوع ویروس کرونا، امکان حماسه آفرینی پرشور را از همه عاشقان و هواداران پرشور تراکتور سلب کرد ولیکن همه قلب‌هایی که با شنیدن نام پرافتخار «تراکتور» به تپش می‌افتند همواره در اعماق وجود خود به نیکی و شادی لحظه لحظه این خاطره را گرامی داشتند.
هواداران پرشور و طرفداران عزیز و متعصب تراکتور؛
با یکدیگر هم قسم شده ایم تا گام در مسیر خدمت نهیم و نام آوری کنیم در این راه.
یافتن آن روشنای امید و خلق آن اتفاق مبارک در دستان ماست.
یکی شدن و انسجام، رمز عبور از شبِ شکست و رسیدن به صبح دلنشین پیروزی است.
با اقتدار و عظمت، از نام نامی تراکتور، وام می‌گیریم و زمزمه دوست داشتن را با اهالی اهلِ دلِ تراکتور تمرین می‌کنیم.
اینجانب به اتفاق همه اعضای هیات مدیره و همچنین کلیه کادر اداری و پشتیبانی با کمال افتخار و مسرت، پنجاهمین سال تاسیس باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور را به همه شما تبریک و تهنیت عرض نموده و از آستان کبریایی، سربلندی و عاقبت به خیری همه عزیزان را طلب می‌کنم.
باشد که به بلندای نام شریف تراکتور، روزگارانی درخشان برای تراکتور رقم زنیم و هیچ‌گاه فراموش نخواهیم کرد که تمام هستی و دارایی باشگاه معظم تراکتور و به بیان بهتر سرمایه اجتماعی ما فقط و فقط خیل عظیم هواداران متعصب و پرشور است فلذا پیام تبریک خود را اینگونه خاتمه می‌دهیم که:
“ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید / هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند”.
یل یاتار، طوفان یاتار، یاتماز تراکتور بایراقی»