متهم ردیف دوم پرونده گوشت‌های برزیلی: آبرویم رفت و روانی شدم!
متهم ردیف دوم پرونده گوشت‌های برزیلی: آبرویم رفت و روانی شدم!

متهم ردیف دوم پرونده گوشت‌های برزیلی: آبرویم رفت و روانی شدم! 🔹جهیزی؛ رئیس اداره تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان تهران به عنوان متهم ردیف دوم پرونده گوشت‌های برزیلی گفت: به خاطر مشکل روانی که بر اثر ریخته شدن آبرویم در سازمان پیدا کرده‌ام، ۲ ماه است که استعلاجی دارم! 🔹جهیزی در ادامه مدعی شد که […]

متهم ردیف دوم پرونده گوشت‌های برزیلی: آبرویم رفت و روانی شدم!

🔹جهیزی؛ رئیس اداره تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان تهران به عنوان متهم ردیف دوم پرونده گوشت‌های برزیلی گفت: به خاطر مشکل روانی که بر اثر ریخته شدن آبرویم در سازمان پیدا کرده‌ام، ۲ ماه است که استعلاجی دارم!
🔹جهیزی در ادامه مدعی شد که ماموران وزارت اطلاعات به او گفته‌اند که مشکلش فقط امضاهایی است که زده و افزود: اما من هیچ چیز را بدون دستور امضا نکردم.

🔹قاضی صلواتی خطاب به متهم گفت: ۷٫۵ میلیون رشوه که از مروت‌علی عزیزی گرفته‌اید چه بود؟
🔹متهم در پاسخ مدعی شد که اقرار او به این موضوع به خاطر تحت فشار قرار گرفتن در بازجویی بوده و افزود: شب عید بود به من گفتند هر چه بنویسی آزاد می‌شوی.

🔹قاضی صلواتی در ادامه از متهم جهیزی پرسید که از آقای عسکری چقدر رشوه گرفته است؟
🔹متهم در پاسخ مدعی شد که از او وام گرفته است و قاضی صلواتی در پاسخ گفت: آدم از ارباب‌ روجوعش وام و یخچال فریزر می‌گیرد آیا این در اداره شما رسم است؟ فردا اگر آقای عزیزی تقاضای گوشت می‌کرد می‌توانستی بگویی نه؟

🔹نماینده دادستان : گوشت‌هایی که او به آقای عزیزی داده در بازار آزاد فروخته شده است و آقای عسکری هم اقرار کرده که پس از فروش گوشت‌ها سهم آقای جهیزی را می‌دادیم/ تسنیم