مجلس قانون آلایندگی هوای شهرها را اصلاح کند
مجلس قانون آلایندگی هوای شهرها را اصلاح کند

شهردار تبریز درخواست کرد مجلس قانون آلایندگی هوای شهرها را اصلاح کند شهردار تبریز اصلاح قانون هوای پاک از سوی مجلس شورای اسلامی را خواستار شد و گفت: مجلس و شوراهای اسلامی شهر باید کمک کنند بتوانیم حق و حقوق شهرداری‌ها از عوارض آلایندگی محیط زیست را دریافت کنیم. به گزارش تایسیز نیوز، یعقوب هوشیار […]

شهردار تبریز درخواست کرد

مجلس قانون آلایندگی هوای شهرها را اصلاح کند

مجلس قانون آلایندگی هوای شهرها را اصلاح کند

شهردار تبریز اصلاح قانون هوای پاک از سوی مجلس شورای اسلامی را خواستار شد و گفت: مجلس و شوراهای اسلامی شهر باید کمک کنند بتوانیم حق و حقوق شهرداری‌ها از عوارض آلایندگی محیط زیست را دریافت کنیم.

به گزارش تایسیز نیوز، یعقوب هوشیار در شصت و هشتمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌های کشور، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی بر اساس اقتضائات در برهه‌ای برخی قوانین را وضع کرد که امروز برای کلانشهرها مشکلاتی ایجاد کرده و نیازمند بازنگری است.

وی هم‌چنین به عدم پایبندی شرکت‌های خودروساز در قبال قانون اشاره کرد و گفت: شهرداری تبریز طرح نوسازی تاکسی‌ها با ارائه تسهیلات کم بهره را آغاز کرده که با توجه به افزایش قیمت خودرو نیازمند ورود دولت و مجلس در این زمینه هستیم.

شهردار تبریز به موضوع قانون هوای پاک نیز اشاره کرد و گفت: وزارت کشور تمامی دستگاه‌های اجرایی را موظف کرده در رسیدن به سرانه فضای سبز به ۱۵ مترمربع مشارکت داشته باشند ولی تاکنون در این خصوص اقدامی صورت نگرفته است.

وی از ارائه پیوست فرهنگی برای بودجه شهرداری تبریز برای نخستین بار خبر داد و افزود: بودجه شهرداری تبریز در سال جاری ۲۰ همت است و برای اولین بار پیوست فرهنگی بودجه نیز تعریف شده است.