مجلس مردمی دستاورد مهم حضور حداکثری در انتخابات است
مجلس مردمی دستاورد مهم حضور حداکثری در انتخابات است

مجلس مردمی دستاورد مهم حضور حداکثری در انتخابات است تایسیز نیوز- قهرمان بازی های پاراالمپیک آسیایی گفت: نخستین دستاورد حضور حداکثری و مشارکت همه جانبه در انتخابات، مجلس مردمی، مقتدر و فراگیر است. اسدالله عظیمی روز دوشنبه در گفت و گو باا اظهار کرد: انتخابات وظیفه شرعی و قانونی تکلیف است اما گذشته از این […]

مجلس مردمی دستاورد مهم حضور حداکثری در انتخابات است

تایسیز نیوز- قهرمان بازی های پاراالمپیک آسیایی گفت: نخستین دستاورد حضور حداکثری و مشارکت همه جانبه در انتخابات، مجلس مردمی، مقتدر و فراگیر است.

اسدالله عظیمی روز دوشنبه در گفت و گو باا اظهار کرد: انتخابات وظیفه شرعی و قانونی تکلیف است اما گذشته از این مسائل، شرکت در انتخابات که ارتباط مستقیمی با آینده نظام و مردم دارد برای همه اقشار واجب است.

وی ادامه داد: هر فردی که نسبت به آینده فردی و اجتماعی حساس است باید در این انتخابات شرکت کند و وظیفه دارد دیگران را نیز نسبت به حساسیت موضوع آگاه کرده و آنها را برای حضوری حداکثری در انتخابات تشویق کند.

عظیمی افزود: اگر مشارکت در انتخابات بیشتر باشد مجلسی که تشکیل می شود مردمی تر بوده و نسبت به مسائل و مشکلات مردم دغدغه مند خواهد بود از این رو همه ما وظیفه داریم به پای صندوق های رای برویم و اختلاف سلایق را به پس از انتخابات موکول کنیم.

وی اظهار کرد: پس از حضور حداکثری که در این انتخابات بسیار مهم است، حضور آگاهانه نیز مورد تاکید است، یعنی نباید چشم و گوش بسته انتخاب کنیم بلکه با انجام تحقیقات لازم، افراد متعهد و باسواد را روانه مجلس کنیم.

وی بیان کرد: حضور افراد متعهد و دلسوز در اصلی ترین نهاد قانونگذاری در کشور، زمینه را برای رفع ریشه ای برخی مشکلات که تاکنون رفع نشده، فراهم می کند و جامعه در مسیر توسعه قرار می گیرد بر این اساس رفاه و آسایش عمومی افزایش می یابد.

دارنده عنوان دومی بازی های پاراآسیایی هانگژو چین در رشته پرتاب دیسک، اضافه کرد: ورزشکاران نیز به عنوان افرادی که در جامعه الگوی بسیاری از جوانان هستند باید در این انتخابات شرکت کنند و اهمیت حضور در این رویداد مهم را برای جوانان تبیین کنند.

عظیمی گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، همه خواص در این زمینه مسئولیت دارند و هر فردی که مخاطبانی دارد و در جامعه تاثیرگذار است باید به وظیفه خود که همان تبلیغ برای حضور در انتخابات است عمل کند.

عظیمی، مسن ترین ورزشکار ایرانی حاضر در بازی های پاراآسیایی ۲۰۲۳ چین در رشته پرتاب دیسک موفق به کسب مدال نقره این مسابقات شد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازده اسفندماه سالجاری برگزار می شود.

آذربایجان شرقی ۱۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی و پنج نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.