محاسبه‌ی قیمت اقلام خوراکی و بهداشتی با دلار ۱۸ هزار تومانی/ یخ گرانی در بازار خودرو، موبایل و پوشاک آب می‌شود
محاسبه‌ی قیمت اقلام خوراکی و بهداشتی با دلار ۱۸ هزار تومانی/ یخ گرانی در بازار خودرو، موبایل و پوشاک آب می‌شود

به گزارش تایسیز اذربایجان  کاهش نرخ دلار تاثیرات خود را به مرور زمان در بخش‌های مختلف اقتصاد کشور بر جای می‌گذارد و اولین وجه مشترک در تمامی حوزه‌ها تثبیت قیمت‌ها و جلوگیری از ادامه‌ی روند صعودی نرخ اجناس مختلف است. به‌رغم کارشناسان تاثیر سقوط دلار در بازار مسکن طی ماه‌های آتی ملموس‌تر می‌شود و تعداد متقاضیان […]

به گزارش تایسیز اذربایجان  کاهش نرخ دلار تاثیرات خود را به مرور زمان در بخش‌های مختلف اقتصاد کشور بر جای می‌گذارد و اولین وجه مشترک در تمامی حوزه‌ها تثبیت قیمت‌ها و جلوگیری از ادامه‌ی روند صعودی نرخ اجناس مختلف است.

به‌رغم کارشناسان تاثیر سقوط دلار در بازار مسکن طی ماه‌های آتی ملموس‌تر می‌شود و تعداد متقاضیان فروش برخلاف گذشته افزون‌تر می‌گردد. هرچند سقوط دلار موجب نخواهد شد تا قیمت‌های نجومی به حالت سابق بازگردد اما لااقل کاهش چشمگیری نیز به‌دنبال خواهد داشت.

تاثیر کاهش ارزش دلار در بخش‌های خودرو، لوازم خانگی، قطعات یدکی، موبایل و پوشاک به‌وضوح دیده می‌شود و علی‌رغم مقاومت‌هایی که در این راستا صورت می‌گیرد اما به مرور زمان یخ این استقامت و تاکید بر ادامه‌ی گرانی می‌شکند.

در حالِ حاضر یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مردم تامین لوازم مصرفی‌شان در بخش‌های خوراکی و بهداشتی است و گذری در فروشگاه‌ها نشان می‌دهد همچنان نرخ‌هایی که در زمان دلار ۱۸ هزار تومانی بر اتیکت‌ها نقش بسته بود، به قوت خود باقیست!