محلات , طلایه دار فوتبال تبریز
محلات , طلایه دار فوتبال تبریز

به گزارش سرویس ورزشی تایسیز نیوز, از دیرباز فوتبال محلات تبریز شهره عام و خاص بود. بازیکنان بزرگی از میادین محلات به باشگاه های مطرح استانی و کشوری تحویل داده شده اند.کریم باقری, سیروس دین محمدی, ستارهمدانی, اسماعیل هلالی,مهدی بخشی زاده, رسول خطیبی, حسین خطیبی, علیرضا پژمان و… جزو بارز ترین بازیکنانی هستند که از […]


به گزارش سرویس ورزشی تایسیز نیوز, از دیرباز فوتبال محلات تبریز شهره عام و خاص بود. بازیکنان بزرگی از میادین محلات به باشگاه های مطرح استانی و کشوری تحویل داده شده اند.
کریم باقری, سیروس دین محمدی, ستارهمدانی, اسماعیل هلالی,مهدی بخشی زاده, رسول خطیبی, حسین خطیبی, علیرضا پژمان و… جزو بارز ترین بازیکنانی هستند که از محلات رشد کرده به سطح اول فوتبال ایران رسیده اند.
بعد از سالها رکود در میادین, با بازگشت دوباره وزیرآبادی به کمیته محلات, میادین جان دوباره به خود گرفتند.
حضوربیش از ۵۰۰ تیم در مسابقات مختلفی که توسط این کمیته برگزار می شود نشان از پویا بودن محلات می باشد.
لازم بذکر است تبریز تنها شهری است که فوتبال محلاتش همچنان با قدرت به کارش ادامه می دهد.
نزدیک به ده هزار بازیکن, بالای یک هزار مربی و سرپرست درگیر مسابقات محلات می شوند که باعث زنده ماندن فوتبال در شهر تبریز است.
حال بعد از مشخص شدن قهرمانان مسابقات مختلفی که کمیته محلات برگزار کرده بود, به این کمیته رفتیم تا با وزیر آبادی ریاست کمیته محلات گفت و گویی داشته باشیم. وزیر آبادی اما با اعلام اینکه همه زحمات را در میادین, انجمن ها متحمل می شوند خاطر نشان کرد: ”از نگاه ویژه شما به کمیته محلات سپاس گذارم. هر کاری کردیم وظیفه ما بود و از شما می خواهم به میادین محلات رفته و با انجمن های این میادین گفت و گو کنید زیرا همکاران من در انجمن میادین زحمات زیادی برای برگزاری مسابقات می کشند شما پیش آنها بروید و مشکلات آنها را انعکاس دهید شاید در این شهر گوش شنوایی از سوی مسئولین برای حل مشکل آنها باشد”.
به همین منظور رسانه تایسیز نیوز در نظر دارد با حضور در میادین ورزشی با مسئولین انجمن این ورزشگاه ها گفت و گویی داشته باشد. بزودی مصاحبه مارا با انحمن میادین از رسانه تایسیز نیوز دنبال کنید.

انتهای پیام/