محمدرضا باهنر: اصلاح حکمرانی ضروری است
محمدرضا باهنر: اصلاح حکمرانی ضروری است

محمدرضا باهنر: اصلاح حکمرانی ضروری است نائب رئیس اسبق مجلس:اصلاحات یا اصلاح حکمرانی به معنای تغییر نظام نیست و با تغییر رفتارهای غلط می‌توان نحوه حکمرانی را اصلاح کرد. 🔹اغتشاشات اخیر مسئله‌ای است که دیر یا زود تمام خواهد شد اما نباید تصور شود چون آشوب‌ها تمام‌شده است پس سؤالات و اشکالات مردم به حاکمیت […]

محمدرضا باهنر: اصلاح حکمرانی ضروری است

نائب رئیس اسبق مجلس:اصلاحات یا اصلاح حکمرانی به معنای تغییر نظام نیست و با تغییر رفتارهای غلط می‌توان نحوه حکمرانی را اصلاح کرد.

🔹اغتشاشات اخیر مسئله‌ای است که دیر یا زود تمام خواهد شد اما نباید تصور شود چون آشوب‌ها تمام‌شده است پس سؤالات و اشکالات مردم به حاکمیت و نظام هم رفع شده است.

🔹اهمیت جلسات فعالان سیاسی با آقای شمخانی بسیار بالاست چون من و دیگرانی که به این جلسه دعوت می‌شویم اصلاً فکر نمی‌کنیم که ایشان، خودسرانه این جلسه را برگزار کرده. احتمال قوی می‌دهیم که این جلسه، از سوی حاکمیت تنظیم‌شده است و قرار است اصلاحاتی انجام شود.

🔹آقای رئیسی، با احمدی‌نژاد و روحانی دیدار کند و از آنها مشورت بگیرد؛ رئیسی از رهبری‌ خواهش کند که جلسات رئیس‌جمهورها در محضر ایشان باشد.

🔹بهتر است از ظرفیت‌ شخصیت‌های مطرح و مؤثر همچون علی لاریجانی برای بهبود وضعیت استفاده شود؛ لاریجانی آماده کمک است به بهانه انتخابات مانع فعالیت ایشان می‌شوند.