محمد آقاجان‌پور:
محمد آقاجان‌پور:

بردمان تقدیم به هواداران محمد آقاجان‌پور: بردمان تقدیم به هواداران/ یکسال دیگر با تراکتور قرارداد دارم مدافع تیم فوتبال تراکتور برد مقابل نساجی مازندران را به هواداران تیمش تقدیم کرد. به گزارش تایسیز نیوزبه نقل از عصر تبریز، محمد آقاجان‌پوردرخصوص پیروزی تیمش مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: بازی خوبی بود و موقعیت‌های بسیاری داشتیم که […]

بردمان تقدیم به هواداران

محمد آقاجان‌پور:

بردمان تقدیم به هواداران/ یکسال دیگر با تراکتور قرارداد دارم

بردمان تقدیم به هواداران/ یکسال دیگر با تراکتور قرارداد دارم

مدافع تیم فوتبال تراکتور برد مقابل نساجی مازندران را به هواداران تیمش تقدیم کرد.

به گزارش تایسیز نیوزبه نقل از عصر تبریز، محمد آقاجان‌پوردرخصوص پیروزی تیمش مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: بازی خوبی بود و موقعیت‌های بسیاری داشتیم که با درخشش علیرضا حقیقی فرصت‌هایمان به گل تبدیل نشد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم تلاش مضاعفی انجام دادیم که در دقایق پایانی خوشبختانه به گل رسیدیم و این برد را به هواداران‌مان تقدیم می‌کنم که مثل همیشه پشتیبان‌مان بودند.

مدافع راست سرخ‌پوشان تبریزی درباره دیدار تیمش مقابل استقلال در هفته پایانی نیز گفت: با اینکه رتبه چهارمی ما قطعی شد ولی با این حال مثل همیشه برای برد به تهران خواهیم تا با پیروزی فصل خوب‌مان را به اتمام برسانیم.

آقاجان‌پور در خاتمه تصریح کرد: من یکسال دیگر با باشگاه تراکتور قرارداد مشروط دارم و امیدوارم هر چیزی که خیر و صلاح است اتفاق بیافتد.