محمد قادری: مقابل استقلال دنبال مساوی نیستیم/ توقعات از تراکتور همیشه بالاست.
محمد قادری: مقابل استقلال دنبال مساوی نیستیم/ توقعات از تراکتور همیشه بالاست.

🔴محمد قادری: مقابل استقلال دنبال مساوی نیستیم/ توقعات از تراکتور همیشه بالاست. استقلال دو بازی ابتدایی را با برد شروع کرد و در حال حاضر موقعیت خوبی دارد. آن‌ها تیم پرقدرتی هستند و می‌خواهند در استادیوم آزادی سومین برد پیاپی این فصل خود را کسب کنند، ولی ما هم تراکتور هستیم و با این‌که در […]

🔴محمد قادری: مقابل استقلال دنبال مساوی نیستیم/ توقعات از تراکتور همیشه بالاست.

استقلال دو بازی ابتدایی را با برد شروع کرد و در حال حاضر موقعیت خوبی دارد. آن‌ها تیم پرقدرتی هستند و می‌خواهند در استادیوم آزادی سومین برد پیاپی این فصل خود را کسب کنند، ولی ما هم تراکتور هستیم و با این‌که در بیرون از خانه بازی می‌کنیم، اما هدفی جز گرفتن سه امتیاز نداریم.

ما در دیدار مقابل استقلال برای مساوی بازی نمی‌کنیم، چون توقعات از تراکتور همیشه بالاست و هواداران انتظار دارند که در هر بازی برای برد به میدان برویم. ما احترام خاصی برای استقلال قائل هستیم، ولی حتی در استادیوم آزادی هم به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. امیدوارم با انجام یک بازی خوب سه امتیاز را بگیریم تا موقعیت‌مان در جدول بهتر شود.

گفتم که توقعات از تراکتور بالاست و ما مطمئناً برای کسب بهترین رتبه می‌جنگیم و دوست نداریم از همین ابتدای لیگ از کورس تیم‌های بالای جدول عقب بمانیم.