محور اهر – ورزقان مسدود است
محور اهر – ورزقان مسدود است

محور اهر – ورزقان مسدود است تایسیز نیوز – رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی اعلام کرد: محور اهر- ورزقان که از عصر سه شنبه به علت کولاک برف مسدود شده بود همچنان بسته است و امکان تردد وجود ندارد. سرهنگ « حبیب آبراهه » روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به […]

محور اهر – ورزقان مسدود است

تایسیز نیوز – رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی اعلام کرد: محور اهر- ورزقان که از عصر سه شنبه به علت کولاک برف مسدود شده بود همچنان بسته است و امکان تردد وجود ندارد.

سرهنگ « حبیب آبراهه » روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به باد شدید و کولاک در بیشتر محورهای استان از شهروندان خواست از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند.

وی با بیان اینکه تردد در محورهای اهر – کلیبر و ورزقان – خاروانا با کندی مواجه است، بر ضرورت تجهیز خودرو به زنجیر چرخ برای عبور از محورهای کوهستانی و گردنه های استان تاکید کرد.

وی با اشاره به وقوع یک فقره تصادف زنجیره ای در آزاد راه تبریز – زنجان به علت قیچی کردن یک دستگاه تریلی، گفت: این تصادف موجب بسته شدن آزاد راه شده بود که در زمان حاضر بازگشایی شده است و تردد در این مسیر روان است.

به گفته « حمید منجم » مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی، شب گذشته بر اثر تصادف زنجیره‌ای در کیلومتر ۸۰ آزادراه تبریز_زنجان سه نفر فوت کردند و ۹ نفر مصدوم شدند.

اهر و ورزقان در شمال شرق آذربایجان شرقی در منطقه ارسباران واقع شده اند و به ترتیب ۸۸ و ۶۵ کیلومتر از تبریز فاصله دارند.